Raskaana oleva nainen seksikäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks isukki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks isukki

Vieras
Onko muiden miesten mielestä raskaana oleva nainen seksikäs? Vai saako halut kaikkoamaan?

Omasta mielestäni raskaana oleva nainen on erittäin seksikäs ison mahan ja muhkeiden muotojen kanssa. Omasta mielestäni nainen oikein hehkuu raskauden aikana.

no olen kyllä nainen mut vastaan mieheni puolesta,kun luulen tietäväni mitä hän ajattelee eli: Harrastimme seksiä ihan normaaliin tapaan raskausaikana ja mies sanoi monesti että olen todella seksikäs. kai sitä sitten jotkut miehet tykkää "pallomahoista"...

Vastaanpa itekki vaikka mies en ookkaan. Mieheni ei varsinaisesti sano mulle sitä ääneen, et oon todella seksikäs raskaana ollessa mutta tiiä kuitenki, et hän tykkää katella mua ja isoa masua mutta eipä oo enää kovin kauaa...

olin elämäni vedossa!! Kerranki kurvikas ja muodokas. En kokenut olevani mikään muodoton möhkäle, vaan juuri juuri sopivan rinnakas ja sivästi mahakas. Yleensä olen lähes luiseva :ashamed: joten oikein hehkuin raskaus ajan....ja mies tykkäsi, välillä sai juosta karkuun.... :whistle: ;)

Kyllä on mielestäni. Ja raskauden jälkeen vasta onkin! Kyllä parhaimman näköiset naistenkropat ovat äitien kropat.
Mutta entäs äidit, miksi teidän (en yleistä) pitää sitä epäillä? Kotona saa aina todistella että upea kroppa on, kun toisen mielestä vaan "roikkuu" tai "#&%£$!* on niin iso" =)
No, pääasia että uskoo miestänsä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2004 klo 08:15 isukki kirjoitti:
Mutta entäs äidit, miksi teidän (en yleistä) pitää sitä epäillä? Kotona saa aina todistella että upea kroppa on, kun toisen mielestä vaan "roikkuu" tai "#&%£$!* on niin iso" =)
No, pääasia että uskoo miestänsä...

Varmasti osa syy on hormoonit. Itse ainakin huomaan, että monesti itkettää peiliin katsoessa vaikka mies on ihan innoissaan kasvavasta masusta ja muodoista. Ja mulla se tosiaanki johtuu hormoonien heittelystä.... Kehuminen on kuitenki sallittu ja mielellään me odottajat sitä kuuntelemmekin :)

meidän ukko villiintyy aina odotusaikana kun paino nousee,muuten kun olen tosi laiha.itse en oikein sitä ymmärrä,kai se on sitä kun ei ole yhtään "kauneusihanteen" mukainen ja kuitenkin toinen on fiiliksissä..mutta hyvä niin ;) !

kyllä meilläkin mies tykkäsi musta raskausaikana ja varsinkin sitten kun tissit täynnä maitoa. nyt kun imetys loppui ja tulin takaisin omiin mittoihini, todella pienet rinnat niin johan taas lopahti ukon kiinnostus niihin..:( tää tuntuu tosi pahalta, mies kun tykkäisi isoista ja itellä ne pienet ajokoiran korvat..

meillä ei kyl ole kiinnostunut tippaakaan. Itsetunto kyl laskee kun ei koskekaan, ja sit kyl katselee jotain akkakuvia netistä.Siks kai munkin mieli menee tosi usein masikseen kun seksi elämä ei palaudu piiiiitkiiiiin aikoihin normaaliksi edes synnytyksen jälkeen.Voi paska sanon minä.