Ukko kävi kotiin tultuaan heti suihkussa ja tuli halaamaan ja pussaamaan minua. Sinä tuoksut ihanan seksikkäältä, hän sanoi. Kehotin haistamaan ja kokeilemaan sormella vähän alempaa.
Oletko järjestänyt tämän minulle, kun tiedät, että rakastan liukkailla nussimista?
Tervetuloa kotiin rakas, nyt asiaan!
Ukon stondis tuntui tavallistakin kovemmalta ja paksummalta hän myös selvästi jarrutteli ja nautiskeli, kunnes ei enää malttanut ja purkautui sisääni. Hän jäi muutamaksi minuutiksi sisään löystymään. Sitten hän alkoi kertoa:
"Kaikki, niin naiset kuin miehet kaipasivat sinua. He sanoivat, että primadonna puuttuu. Miehet kehuivat taitavaa pilluasi ja naiset sitä, että aviomiehet olivat paljon innokkaampia sinua naituaan. Sanoin, että et ole tulossa ainakaan vuoteen, koska yritämme uutta lasta. Sanoin myös, että minäkin olen päättänyt, että vastedes nautin paljaalla vain vaimostani. Koko porukka vaikutti vähän pettyneeltä, mutta sanoivat ymmärtävänsä. Kaikki lähettivät sinulle rakkaita terveisiä."
Sitten Ukko kysyi, voisiko hän lähteä Pojun kanssa vaunulenkille. Molempia on ollut ikävä. Tarkistin vaipan ja toivotin hyvää matkaa.
On minulla ihanat miehet!