V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No voi hirveetä..tais kuitenkin osua ja upota sinnekin.
Mitä sitten vaikka on ehkästy? Eiköhän nykyaikana aikuinen tiedä jo seksiin ryhtyessään mitä siitä voi seurata, ehkäsyistä huolimatta ja sitten kuitenkin ottaa sen riskin.
Miksi haluaisit mieluummin lapsia murhaavien akkojen lisääntyvän kuin niitä kaltasiltas suojelevien? Haluasitko tappaa kaikki ikäviä totuuksia kertovat ja näin "tukkia suut"?
En ole kyllä yhtään aborttia tehnyt ja yhden lapsen äiti olen. Ja kuten viestissäni aikaisemmin kirjoitin, että en ole abortin kannattaja ja itse en pystyisi sitä tekemään. MUTTA minä en ryhdy ketään tuomitsemaan! Varsinkaan tilanteessa, jossa on yritetty raskaus ehkäistä. Aplläkin voi olla oikesti vaikka kuinka vaikea tilanne ja hänen kohdallan saattaa abortti olla oikea ratkaisu. Sitten jos jatkuvasti paneskellan ja ei huvita ehkäistä ja muutenkin vastuuton ja käytetään abrttia ns. Ehkäisynä, silloin tuomitsen minäkin. Olet varmaan niitä ihmisiä, että raiskatutkaan ei saisi aborttia tehdä?! Et taida tietää oikeasta elämästä yhtään mitään. Mutta turhaa minä sinulle koitan takoa järkeä. Ei voi kauhalla ammentaa jos lusikalla annettu.