M
"Mamma13"
Vieras
36 vuotiaana 3 lapsen yh-äitinä huomaan löytäneeni itseni tilanteesta,jotta olen ehkäisystä huolimatta raskaana varatulle miehelle. Aikaisemmat lapseni ovat syntyneet parusuhteessa ja tämä raskaus ei todellakaan ollut suunniteltu. Kun saimme tietää asiasta, mies toivoi aborttia. En kuitenkaan pystynyt sitä tekemään, vaikka en aborttia millään tapaa tuomitsekaan. Omalla kohdallani vain se ei tunnu oikealta vaihtoehdolta, koska on kyse aikuisten ihmisten välillä olleesta seksisuhteesta ja mielestäni molempien tulisi kantaa tapahtuneesta vastuu. Nyt olen kuitenkin tilanteessa, jossa mies soutaa ja huopaa (minkä toki ymmärränkin) tyyliin "haluan tukea sinua ja kantaa vastuuni" toisena päivänä ja "Nyt lähdetään justiinsa eri suuntiin" taas toisena. Loppujen lopuksi tiedän,että hän ei halua erota vaimostaan,enkä sitä edes toivo, mutta toivoisin hänen ottavan vastuun lapsestaan. En kuitenkaan jaksa jatkuvaa ailahtelua, varsinkin kun hän vaatii minua vaikenemaan lapsen isyydestä, koska meillä on laaja yhteinen tuttavapiiri.Suoraan sanoen olen aika hukassa ja haluaisinkin virtuaalista vertaistukea ihmisiltä,jotka ovat olleet samassa tilanteessa. Tämän ikäisenä varmaan turha lähteä tuomitsemaan ketään,koska onhan näitä sattunut maailman sivu. RV nyt 17.