Raskaana varatulle miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mamma13"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä taas en ymmärrä näitä, joiden mielestä naisessa ei ole vikaa, koska hän ei tahollaan ole varattu itse. Minusta MOLEMMISSA on vikaa. Mutta naisesta, joka sekaantuu varattuun mieheen tietoisesti, sanon että hän on moraaliton ja oksettava. Ja ihan yhtä syyllinen kuin tämä naimisissa oleva mieskin.

Moraaliton voi toinen nainen olla, mutta ei syyllinen. Niillä toisilla naisilla ei ole mitään velvollisuuksia ketään kohtaan. Syyllinen on mies joka lähtee pettäjän tielle! Eli syyllistyy aviorikokseen, joka ennen vanhaan oli tuomittava teko. E silloinkaan niitä toisia osapuolia tuomitti vaan se joka petti.
Tämä on yksinkertaista matematiikkaa.

Vaikka te sudet haluaisittekin tuomita molemmat osapuolet ja mielellään vielä enemmän ne naiset, kuten tässäkin tapauksessa, niin pakko sanoa että te olette niin väärässä, ja tiedätte sen itsekin.

Kyllähän sitä haluaa syyttää vaikka itse jeesusta tapahtuneesta, jos se vaan helpottaa sitä tuskaa että miehen lisäksi jokin muukin taho olisi syyllistynyt tähän pettämiseen. Valitettavasti se ei mene näin, ei edes oikeudessa aikoinaan, eikä noin muutenkaan. Se on yksin pettäjän vastuulla mitä perheellensä aiheuttaa. Sillä voi olla seurauksia, kuten taudit, lapsi jne.
Petetyn tuska on varmasti kamala ja te petetyt ja te jotka pelkäätte petetyksi tulemista, auotte päätänne näillä palstoilla tuomiten ap:n kaltaiset naiset. Teitä tulee aina uusia, uusissa sukupolvissa jotka eivät voi kohdata totutta, että vieras on ollut pettäjälle mielekkäämpi kuin itse. Ja tämä ei tarkoita että petetyissä olisi mitään vikaa!! Vaan niissä miehissä on vikaa!!

Avatkaa nyt jukoliste ne silmät ja laittakaa NAISET rivit yksiin ja lynkataan ne miehet, jotka ovat vietelleet toisen naisen, vaikka ollut sitoutunut muualle.

Lakatkaa säälimästä miehiä, että pahat huorat ovat vietelleet teidän miehet. EI perkele. Ne miehet tekee itse omat päätökset. Usein ajattelevat kullillansa, mutta minkäs teet. Ne jotkut miehet vaan on sellasia.

Mikäli nainen tahallaan pokaa varatun miehen, on naisessakin vikaa ja syytä. Väitätkö sinä, että jos esimerkiksi kolmas osapuoli (oli se sitten nainen tai mies) parisuhteen heikolla hetkellä käyttää tilaisuuden hyväksi ja hiekoittaa suhdetta viettelemällä suhteen toisen osapuolen, on syytön?

Oli se sitten nainen tai mies, kolmannessa osapuolessa on aina syytä, jos hän on ollut tietoinen että toinen osapuoli on varattu. Päävastuun ja syyllisyyden tietysti kantaa itse pettäjä.

Ja ei kai kukaan miehiä ole säälinyt, ihan yhtälailla voi olla kyse pettäjänaisesta ja kolmas osapuoli on mies. Jos mies käy painamassa varattua naista, on miehessä vikaa - hän himoitsee toisen puolisoa ja on valmis esimerkiksi rikkomaan perheen.

Muttajoo, pettäjä pettää omaa rakasta puolisoaan, on valmis rikkomaan kodin (jopa lapsilta), rikkomaan puolison itsetunnon, uskon ihmisiin, kaiken luottamuksen ja rakkauden, mitä puolisoiden välillä on. Kolmannelle osapuolelle taas petetty on usein tuntematon (toivottavasti, valitettavasti ei aina), joten ei ole oikeastaan mitään pelissä, tässäpä astuukin kuvioon moraali..

vanhanaikaisena ja ap:n ikäisenä, myöskin 3 lapsen äitinä voin vain tuumia että kaikkea ei vain satu ja tapahdu, kyllä siihen voi itse vaikuttaa ja aika paljon kanssa. MINÄ en ole ikinä pettänyt, ei sutinoita pikkujouluissa, ei sutinoita miehen kavereiden kans, tms. mikä toisilla tuntuu olevan ihan normimeininki. kyllä minä ensimmäisenä ajattelen ap:n aloituksesta että piip horo kyseessä, ja tyhmä mies toki myös.
mutta loppupelissä vain ja ainoastaan ap kasvattaa ja elää sen rakkaudenhedelmän kanssa loppuelämänsä. huoh.
ja sympatioita ap ei tod. saa.

Lisäksi minun mielestäni on TÖRKEÄÄ vaatia isää maksamaan elatusmaksuja..oisit pitänyt housut jalassa niin ei olisi tullut tuollaista soppaa! VIELÄ kun tiesit että mies on varattu..haloo,kyllähä ne himot on yh:llakin mutta ETSI VAPAA mies ketä panna.

Aivan yhtä iso vastuu on sillä miehellä käyttää ehkäisyä jos välttämättä haluaa pettää... Kumma kun joidenkin mielestä kaikki syy/suurin syy naisen...vastuu molemmilla. Ei mies ole mikään himojensa vietävissä oleva tahdoton olento.

[QUOTE="Vieras";28949985]Aivan yhtä iso vastuu on sillä miehellä käyttää ehkäisyä jos välttämättä haluaa pettää... Kumma kun joidenkin mielestä kaikki syy/suurin syy naisen...vastuu molemmilla. Ei mies ole mikään himojensa vietävissä oleva tahdoton olento.[/QUOTE]

Täällähän femakot ova jo kilpaa kivittämättä tuota miestä ja säälimässä AP:ta, joka on itse syyllistynyt tasan samaan aviorikokseen, mitä tuo mies.

Ai niin, mutta unohdinkin tämän palstan säännöt:

-Mies pettäjänä = syyllinen satavarmana ihan kaikkeen

-Nainen pokaa varatun miehen ja tietoisesti hommautuu tälle raskaaksi, eikä aborttia suostu tekemään = uhri, joka ei ole tehnyt mitään väärää. Mitäs mies meni panemaan ja olettamaan, että 3 lapsen YH-äiti osaa pitää ehkäisystä kiinni.

Joidenkin palstafeministien ajatusmaailma osaa kyllä olla oksettava, ei muuta voi sanoa. En voi käsittää, mistä tuollainen miesviha kumpunaa, mutta on se ihan sairasta.

Just tälläisten tilanteiden takia miesten pitäisi käydä reilusti huorissa jos haluavat nusaista vierasta pillua: huorat eivät tule raskaiksi eivätkä huutele perään ja edullisempaakin.

[QUOTE="vieras";28950123]Just tälläisten tilanteiden takia miesten pitäisi käydä reilusti huorissa jos haluavat nusaista vierasta pillua: huorat eivät tule raskaiksi eivätkä huutele perään ja edullisempaakin.[/QUOTE]

Nimenomaan, tästä syystä itse käynkin huorissa aina, kun tahdon vaimoa pettää. Saisin kyllä ilmaiseksi mutta AP:n tapaisia yh-äitejä, jotka huoraavat kakaroilla lisää elätusmaksuja tahdon välttää ja niitähän tässä maassa riittää.

Kun lapsi syntyy, mies tehköön päätöksensä lapsen elämään osallistumisesta, älä painosta häntä mihinkään.
Jos ei halua tunnustaa isyyttä ja osallistua lapsen elämään, anna sen mennä niin.

Lapsen oikeudet unohdittiin heti kättelyssä näemmä. Ei ole kyse vain tästä akasta tai miehestä. Pitää ajatella myös lapsen oikeuksia.

Lapsella mielestäni on oikeus myös isäänsä, varsinkin kun tässä tapauksessa isä on hyvin tiedossa.

[QUOTE="Vieras";28949985]Ei mies ole mikään himojensa vietävissä oleva tahdoton olento.[/QUOTE]

Öööö, 99% tapauksissa valitettavasti näin on. Harvassa on miehet jotka ei petä jos tulee mahdollisuus ja on varma tieto ettei tule ikinä ilmi.

Itse kuulun siihen 1% luokkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja epätodellinen;28937840:
Varatun miehen vastuunkantoon kuuluu ensisijaisesti munan pitäminen housuissa, toissijaisesti munan pitäminen kumissa. Kohtien 1 ja 2 epäonnistuessa vastuunkantoon kuuluu isyyden tunnustaminen ja elatusmaksut. Pahnanpohjimmaiset miesporsaat lipeävät kaikista vastuistaan.

Omakohtaista kokemusta aiheesta ei ole, joten ihan väärä vastaaja olen, mutta menköön silti tämän kerran.

Täysi peesi tälle. Samaa sanoisin naisillekin, että ennenkuin kinttujaan levittävät niin selvittävät vähän sen jalkojen väliin tunkevan taustoja, jotta näitä "ei" toivottuja raskauksia tule. Ja myös, että nämä naiset uskaltavat tulla myös itse sen sen kahelin petturiukon mukana esiin!