Moraaliton voi toinen nainen olla, mutta ei syyllinen. Niillä toisilla naisilla ei ole mitään velvollisuuksia ketään kohtaan. Syyllinen on mies joka lähtee pettäjän tielle! Eli syyllistyy aviorikokseen, joka ennen vanhaan oli tuomittava teko. E silloinkaan niitä toisia osapuolia tuomitti vaan se joka petti.
Tämä on yksinkertaista matematiikkaa.
Vaikka te sudet haluaisittekin tuomita molemmat osapuolet ja mielellään vielä enemmän ne naiset, kuten tässäkin tapauksessa, niin pakko sanoa että te olette niin väärässä, ja tiedätte sen itsekin.
Kyllähän sitä haluaa syyttää vaikka itse jeesusta tapahtuneesta, jos se vaan helpottaa sitä tuskaa että miehen lisäksi jokin muukin taho olisi syyllistynyt tähän pettämiseen. Valitettavasti se ei mene näin, ei edes oikeudessa aikoinaan, eikä noin muutenkaan. Se on yksin pettäjän vastuulla mitä perheellensä aiheuttaa. Sillä voi olla seurauksia, kuten taudit, lapsi jne.
Petetyn tuska on varmasti kamala ja te petetyt ja te jotka pelkäätte petetyksi tulemista, auotte päätänne näillä palstoilla tuomiten ap:n kaltaiset naiset. Teitä tulee aina uusia, uusissa sukupolvissa jotka eivät voi kohdata totutta, että vieras on ollut pettäjälle mielekkäämpi kuin itse. Ja tämä ei tarkoita että petetyissä olisi mitään vikaa!! Vaan niissä miehissä on vikaa!!
Avatkaa nyt jukoliste ne silmät ja laittakaa NAISET rivit yksiin ja lynkataan ne miehet, jotka ovat vietelleet toisen naisen, vaikka ollut sitoutunut muualle.
Lakatkaa säälimästä miehiä, että pahat huorat ovat vietelleet teidän miehet. EI perkele. Ne miehet tekee itse omat päätökset. Usein ajattelevat kullillansa, mutta minkäs teet. Ne jotkut miehet vaan on sellasia.