Raskaanako jo..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Susanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Susanna"

Vieras
Lopetin e-pillereiden käytön joulukuun alussa. Tyhjennysvuoto tuli aika ajallaan, vuodenvaihteessa. Tammikuussa kuukautisia ei ollut eikä ole kuulunut vieläkään. Voinko olla raskaana vai vaatiiko raskaaksi tuleminen luonnolliset kuukautiset? En muista, miten nopeasti kuukautiset alkoi/ säännöllistyi viimeksi pillereiden lopettamisen jälkeen, mutta puoli vuotta meni, ennen kuin tulin raskaaksi. Haen raskaustestin tänään, mutta milloin sen teen, on vielä auki..

Kyllähän voi tulla raskaaksi saman tien kun sen viimeisen e-pillerin vaikutus lakkaa. onko se nyt sitten vuorokausi tai kaksi. Itse onnistuin saman tien pillereiden lopettamisen jälkeen! Oli kyllä ihmettelemistä, että kävipä se nopeasti, kun ihan ekasta kierrosta tärppäsi =)

Tosin sun menkat voi olla sekasin niistä pillereistä vielä. Yleensä kuukautisten "säännöllistymiseen" pillereiden jälkeen menee juurikin se puoli vuotta, kun ne hormonit vaikuttaa edelleen.

[QUOTE="joo";25662036]olet sä tosissasi? Mä veikkaan, et se testitietää paremmin, et olet vai et..[/QUOTE]

Totta kai tietää! Tein vaan viimeksi niin monta negatiivista testiä, etten ajatellut nyt tehdä, jos olisi ollut hyvinkin epätodennäköistä olla raskaana.

Sinunlaisesi voisivat olla vastaamatta! Minulla vastausestasi ei ollut ainakaan mitään iloa - päin vastoin, ottaa päähän, kun tullaa itsestään selvyyksiä kirjoittelemaan ja töykeästi vielä.

En ole tällä palstalla aikaisemmin vieraillut, enkä enää vieraile. Ei toimi tällaiset alstat, joihin saa tulla kirjoittelemaan ilman nimimerkkiä. Pysyttelen siis jatkossa hyväksi havaitsemallani keskustelupalstalla. Kiitos silti sinulle, joka asiallisesti vastasit! :)