raskaanako vai varhainen keskenmeno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä88

Vieras
Moikka,

Osaisikohan joku minua auttaa?

Pupuiltiin kihlatun kanssa kesäkuussa 12pv ja 14pv ja 16pv ilman ehkäisyä. (Olemme olleet ilman ehkäisyä jo yli vuoden ja olemme käyttäneet "ehkäisynä" keskeytettyä yhdyntää) Kuukautiskierto on vielä aika sekava, välillä 31 ja välillä 35pv. Tuolloin kun pupuiltiin oli viime menkoista 19 päivää.
Nyt kummastutti se ettei minkäänlaisia ovulaatio oireita tullut, jotka jo tunnistan. Ja menkat tulivat ns, myöhässä. Yhtenä päivänä tuli vähän ruskeaa pyyhkiessä ja seuraavana päivänä uudelleen muttei kuitenkaan tampoonia tarvinnut käyttää. Ja vähä aikaa oli väliä, olisiko noin 5 päivää kunnes tuli vaaleanpunaista ja se oli valkovuodon limamaista. Ja ajattelin jo että menkat alkoi ja laitoin tampoonin. Ja sitten kun otin seuraavan vessa reissun yhteydessä sen pois oli tampooni ihan beigen värinen ja verta ei ollut ollenkaan. Nyt sitten kun kierto päivä 38 oli niin tuli verivana vessassa ja laitoin tampoonin ja sitten tuli kuukautiskipua muistuttavaa jomottamista oikealle puolelle alavatsaan sitä vähän aikaa aina kesti ja loppui ja kohta taas uudestaan ja loppui. Sitä ei ole enää nyt ollut ja seuraavana päivänä oikean puolen rintaa, nänniin rupesi sattumaan.. Öisin ei tule mitään, mutta päivisin olen tampoonia käyttänyt. Niukasti tulee, mutta kuitenkin tulee. Kirkkaan punaista-vaaleanpunaista (ihme sekaväristä) ja rusehtavaa.
Onko kohtalotovereita??
Mietin tässä että voisinkohan olla raskaana? Ajattelin testin tehdä viikon päästä ja katsoa nämä " menkat". Kiitos!!

Hirveän vaikea sanoa oletko raskaana vai et. Kerroit, ettet ole ovista tuntenut viime kierrossa, joten voi olla hyvin mahdollista ettet ovuloinut ollenkaan, jolloin menkatkin saattaa helposti myöhästyä ja olla niukemmat.

Lisäys viime perjantaina siis alkoi nämä menkat ja eilen aamulla ei enää tullut mitään.
Nyt iltapäivällä pyyhittäessä vähän tuli paperiin taas.
Gynelle nyt kuitenkin ajan varaan, nämä kun eivät ole normaalit minulle.

Yhteistyössä