Raskaanako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "TIIA"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"TIIA"

Vieras
Onko mahdollista että olisin raskaana olin ilman ehkäsyä 12.9.2010 ja mulla on viime aikoina ollut todella epäsäännölliset kuukautiset sen jälkeen kun oon alkanut oleen ilman ehkäsyä ja aiemmin näin ei ole käynyt ja aina on tullut kellon tarkasti vuodot ja 4päivää kestänyt.Viimeset kuukautis vuotoa muistuttavat oli 9.9.-10.9.2010 2pv ja ne jäi siihen.
Nyt on ollut viime aikoina outoa öklö oloa oksettaa kummasti vaikka oon odotellut et kuukautiset alkas mut ne ei vieläkään ole alkaneet vaikka ois pitänyt eli onko mahdollista että olisin tullut raskaaksi?
En tiedä mitä teen :(

Kannattaisi varmaan hakea apteekista raskaustesti. Jos olet harrastanut seksiä ilman ehkäisyä, niin tottakai voit olla raskaana.
Miksi ette ole käyttäneet ehkäisyä?

Olen tapaillut exääni jos palattas yhteen ja siinä samalla ensikertoja ilman monesti vaikka aiemmin 3v seurustelun aikana olemme käyttäneet ehkäsyä aina ja nyt exä on vaan sanonut ettei me mitään ehkäsyä tarvita ja luulin yhdessä vaiheessa et meillä oli ehkäsy mut eihän mitään käyttänyt on tullut vain mieleen yrittääköhän tahalleen ilman laittaa mut raskaaksi ja hän on mustasukkainen minusta.
Olen vain antanut hänelle monesti ilman ja toivonut etten tuu raskaaksi,mutta muutama kuukausi sitten sain keskenmenon joka oli alussa.En tiedä mitähän haluaa minusta seksiä vai mitä?Tää ei oo mikään provo

Miks sä annat sun entiselle tottakai hän painaa sua ilman kun olet jo antanut hänelle niin miksei hän uudestaan tekisi niin ja taitaa olla vain seksin perässä,koska ei taida muualta saada ja olet helppo nakki.

Koska olimme pimeässä huomeessa niin en nähnyt ottiko hän kondoomin vai ei,rakastan häntä vieläkin todella paljon ja ei siinä mitään jos olen tullut raskaaksi mutta en ole ajankohdasta tulisko raskaus oikeaan aikaan,kun on muuta hommaa.Miten mun ois pitänyt sanoa annoin vai laittaa...

No yleensä aikuiset kutsuu seksiä ihan seksiksi tms., lähinnä teinit käyttää nimitystä 'annoin sille'.

Kannattaisko se testi tehdä, niin tietäisit ootko raskaana, ja järjestää asias kuntoon ettei tarttis vähän väliä palstalla tilittää elämästään. Ei pahalla.

Ajattelin vielä odottaa jos kuukautiset alkas vaikka ne on jo myöhässä jonkin verran jos viikon vielä odottas ja sit testin tekoon ja en taatusti kerro exälle mitään tuskin hän edes hoitaisi lastaan.

Yhteistyössä