Moikka! oon täs muutaman viikon ajan miettinyt että olisinkohan raskaana? on ollu illalla/ yöllä pahoinvointia tai oikeastaan sellaista yökötystä jo kolmen viikon ajan. mahassa tuntuu viiltävää kipua jos alan nauramaan ja välillä nipisteleekin. rinnat tuntuu aremmilta ei pysty mahaltaa nukkumaan kun alkaa sattua joko rintoihin tai mahaan. vessassa juoksen noin kolmen tunnin välein välillä useammin ja myös yöllä. unta en meinaa saada ollenkaan illalla huonon olon takia mutta kuitenkin väsyttää melkein koko ajan, sekä närästää tosi paljon... olen syönyt kaksi vuotta e-pillereitä(yasmin) aina kaksi liuskaa putkeen, välillä otan aamulla ja välillä illalla, kun en aina muista aamulla ottaa. muutaman kerran on jäänyt ottamatta. ja parin viikon aikana on ollu maha välillä todella löysällä. toivoisin vastauksia!
ps. olen tehny viikko sitten testin ja näytti negaa, mutta voiko se johtu siintä että raskaus olisi niin alussa? koska oireet vain jatkuvat. raskaus olisi iloinen asia täällä. ja miehen suvussa on kaksosia jonkun verran joten olisiko mahdollista odottaa kaksosia?
Viimeksi muokattu: