Ä
äippä
Vieras
eli ihan ensimmäiset viikot kun raskaaksi tulit milloin tunsit että nyt tapahtuu jotain?...itsellä tajutonta alavatsan nipistelyä ja vko sitten olisi mahdolisuus että olisi tullut raskaaksi...kuvittelenko vain.....