raskauden jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietiskelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietiskelijä

Vieras
mietiskelin tässä että te joilla jo useampi lapsi niin onko se paino raskauden jälkeen tippunut samalla tavalla kuin aiemminkin?? odotan toista lastani ja mietin että saanko painon nyt myös tippumaan niinkuin aikaisemminkin?vai onko se toisella kerralla "vaikeampaa" niinkuin kaikki "pelottelevat"??:) ja jääkö se massu-pussukka nyt enemmän "roikkumaan vai ihan samalla tavalla. onhan nämä yksillöllisiä juttuja mutta kiinnostaisi kuitenkin:)

Mun viides on nyt 2kk. Palautuminen on aina riippunut siitä mitä olen tehnyt ennen ja jälkeen synnytyksen. Kun ikää tulee lisää laihduttaminen on aina vaikeampaa, mutta ei se vaikuta lihaksiin (miten mikäkin roikkuu tai ei). Nyt mulla on maha pienempi ja painoa vähemmän kuin enne tän viidennen odotusta, mutta pudotettavaa onkin vielä normaalipainoon.

1. ja 2. jälkeen palauduin aika nopeasti lähes alku mittoihin (vaikkakin lantio jäi ihan paljon leveämmäksi vaikka painoin saman verran kuin ennen raskauksia) 3. aikana mulle tuli yli 20kg painoa (turvotusta yms.) ja sitten jäi aika paljon kiloja ja maha reppu, josta nyt pikkuhiljaa olen (ehkä) pääsemässä eroon (kuopus 3v)

Yhteistyössä