raskauden mahdollisuudesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja no:
jos kohtu on tallella ja olet fertiili-ikäinen ja heterosuhteessa, niin kyllä raskauden mahdollisuus on minkä tahansa kirjan mukaan olemassa.

On se kumma kun mitä tahansa täällä kysytään niin aina löytyy se yksi idiootti vastaamaan. Kiitos tietoiskusta, on mulla näköjään tainnut mennä nämä asiat toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos kohtu on tallella ja olet fertiili-ikäinen ja heterosuhteessa, niin kyllä raskauden mahdollisuus on minkä tahansa kirjan mukaan olemassa.

On se kumma kun mitä tahansa täällä kysytään niin aina löytyy se yksi idiootti vastaamaan. Kiitos tietoiskusta, on mulla näköjään tainnut mennä nämä asiat toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ;)

En mielestäni ole idiotti, kun kuitenkin tiedän kuinka raskaaksi tullaan;)

Tiedän mitä metsästät kysymykselläsi ja koska se on niin idiootti kysymys niin ei siihen voi vastata muuten. Miksi kysyt jos tiedät itsekkin. V...n ääliö

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En mielestäni ole idiotti, kun kuitenkin tiedän kuinka raskaaksi tullaan;)

Tiedän minäkin, anteeksi, luulin tietäväni ;) kiitos sinun, nyt olen taas viisaampi!

Alkuperäinen kirjoittaja niin tai näin:
Tiedän mitä metsästät kysymykselläsi ja koska se on niin idiootti kysymys niin ei siihen voi vastata muuten. Miksi kysyt jos tiedät itsekkin. V...n ääliö

Ihanaa kielenkäyttöä, hauskaa päivänjatkoa sinulle! :)