raskaudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nanakuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nanakuu

Jäsen
10.09.2008
584
0
16
alku viikko oli ihan kauhee.. pahoinvointia tissit oli tules ym. ja sit torstaina kaikki katos. nyt ei oo enää mitään ihan normaali olo tissitkään ei oo edes kipeät. mitään vuotoja ei ole eipä kyllä ollut viimeksikään. tiistaina olis neuvola mut mitä järkee siinäkään taas on jos tää masuasukki on taas kuollut.. miten ihmeessä pääsis ultraan? (mulla ei oo varaa varata aikaa yksityiseltä )

Mitä sulla on viikkoja? Jos menet päivystykseen ja koitat esittää asian niin että ne ystävällisesti ultrais? Mutta eivät taida kun ei ole oireita. Ei kait voi tehdä juuri muuta kuin soittaa aamulla heti neuvolaan ja koittaa jos sinne pääsisit, jos heillä on ultra.

On ihan tavallista, että alkuraskaudessa on oireettomia päiviä ja "oireellisia" päiviä, itse ootten pikkuviitosta ja joka raskaudessa on ollut näin. Nautiskele oireettomuudesta, on hyvinkin mahdollista, että kunnon öklötykset vielä jysähtävät päälle ja kestävät piiiitkäään....

Älä soita päivystykseen, vaan suoraan äitiyspolille tai naistenklinikan polille, menet niiden omaan päivystykseen. Yleensä siellä ymmärretään odottajan huoli tällaisessa tapauksessa.

No koita mennä edes sinne tavalliseen päivystykseen ja kerrot tosiaan tuon aiemman keskenmenon ja yrität päästä sinne ultraan. Muuten ei taida olla vaihtoehtoja kuin odottaa siihen tiistain neuvolaan ja pyytää sieltä lähetettä ultraan.

Mutta ap voimia sinulle ja koita ajatella että voihan asia vielä kääntyä parhain päin. Koita olla murehtimatta liikaa etukäteen, vaikka tiedän itsekin kokemuksesta että se on vaikeaa. Minulla oli kohdunulkoinen raskaus ja sen jälkeen seuraavan raskauden alkuajoista en kyennyt olemaan ollenkaan onnellinen, kun pelkäsin vain kokoajan että mitä tapahtuu.

Yhteistyössä