raskaus ja kuntosalilla käynti?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mihin saakka olette käyneet salilla? Minulla nyt viikko 22. menossa ja ajattelin vielä ainakin kuukauden tai kaksi käydä. Vatsalihaksia tai muita revitteleviä liikkeitä en tosin tee. Mihin asti olet käynyt salilla?
 
34. raskausviikko menossa ja käyn edelleen salilla. Verenpaineet pysyny hyvänä, ei oo supistellut ja muutenkin kaikki ok joten ei ole mitään estettä salilla käymiselle. Teen sen verran mikä hyvältä tuntuu ja vähän rauhallisemmin ku alkuraskaudessa.
 

Yhteistyössä