S
sairaana
Vieras
Ohjeessa sanotaan 1-2 tbl enintään 3 kertaa päivässä ja oon ottanu 1 tbl kolmesti, eli voinko vielä ottaa? Kuume nousee kokoajan, niskat ihan jäykät ja kipee ja kurkkukipeä...ihan kammottava olo.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sairaana:Ai, siis voi vielä ottaa? NO hyvä. Nukkumisesta ei tulisi muuten kyllä mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:Siis eihän Panadolia voi ottaa kuin kolme päivässä vai olenko väärässä? Raskaana tai ei?
Parasetamolin kanssa ei kannata leikkiä tai voi olla yllättäen maksa entinen. Ja vaikuttaa kyllä sikiönkin maksaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:Siis eihän Panadolia voi ottaa kuin kolme päivässä vai olenko väärässä? Raskaana tai ei?
Parasetamolin kanssa ei kannata leikkiä tai voi olla yllättäen maksa entinen. Ja vaikuttaa kyllä sikiönkin maksaan.
Kolme kertaa kaksi tablettia päivässä on maksimi. Tiedän koska itse jouduin yhden raskauden aikana vetämään maksimin, lääkärin määräyksellä.
Alkuperäinen kirjoittaja tiedon haluinen myös:Alkuraskaudessa saako ottaa panadoliakaan vai onko se sallittu missä vaiheessa vain ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tiedon haluinen myös:Alkuraskaudessa saako ottaa panadoliakaan vai onko se sallittu missä vaiheessa vain ?
Saa ottaa alussakin. Itselläni oli hyvin pahat kiinnityskivut, ja jouduin syömään panadolia lähes kolme viikkoa putkeen maksimimäärän, että selvisin joten kuten kivuista. Mutta tämä tapahtui kyllä lääkärin tarkassa valvonnassa, ramppasin lääkärissä parin päivän välein.
Mutta terve lapsi syntyi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tiedon haluinen myös:Alkuraskaudessa saako ottaa panadoliakaan vai onko se sallittu missä vaiheessa vain ?
Saa ottaa alussakin. Itselläni oli hyvin pahat kiinnityskivut, ja jouduin syömään panadolia lähes kolme viikkoa putkeen maksimimäärän, että selvisin joten kuten kivuista. Mutta tämä tapahtui kyllä lääkärin tarkassa valvonnassa, ramppasin lääkärissä parin päivän välein.
Mutta terve lapsi syntyi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sairaana:Viikkoja tasan 16. Lämmintä mehua oon yrittäny juoda kurkkukipuun, välillä kuume on laskenut alle 37 kun olen lääkkeen ottanut mutta nyt taas nousee.