raskaus ja sheivaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ups..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ups..

Vieras
mites ootte asian hoitanu kun raskaus on jo niin pitkällä että maha edessä eikä alas näy sheivata..? :D ehkä vähä nolo kysymys.. itellä tää ongelma, en uskalla iha randomina lähteä vetelemään kuitenkaan. peilihä olis ehkä yks mut suihkussa se olis vähä hankalaa..

Vedän aina randomilla käsikopelolla. Siis kun sheivaan tuolta ihan alhaalta, jonne ei ilman peiliä näe, oli mahaa tai ei... Ja hyvin sujuu kun on varovainen. Sen sijaan raskaana en edes viitsint sheivata! :D

Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:
Vedän aina randomilla käsikopelolla. Siis kun sheivaan tuolta ihan alhaalta, jonne ei ilman peiliä näe, oli mahaa tai ei... Ja hyvin sujuu kun on varovainen. Sen sijaan raskaana en edes viitsint sheivata! :D

no mä en ole kans vähää aikaa sheivannu mut nyt kyl alkaa ärsyttää toi pehko.. eikä oo kivaa mennä tarkastukseenkaa ku kasvaa tommone viidakko alakerras, oha se nolooki.. :D

Kyllä mä rohkenen jo useamman vuoden kokemuksella ihan käsikopelolla vetää :D
Ei sinne alas oikein muutenkaan näe, vaikka ei mahaa olisikaan.
Toinen tietty olis jos sen peilin saisi viritettyä vaikka pesualtaalle ja siinä saisi kyykittyä? B)

Miestä en todellakaan päästäis sheivaileen. Aina omaa partaa höylätessäänkin saa aikaa haavoja. Ja sen ainoan kerran kun halusi vauvan kynsiä leikata, sakset vähän nappasivat liikaa ja tuli pienen varpaasta vähän vertakin... :(
Eli mämmikoura on hän.

Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:
Miestä en todellakaan päästäis sheivaileen. Aina omaa partaa höylätessäänkin saa aikaa haavoja. Ja sen ainoan kerran kun halusi vauvan kynsiä leikata, sakset vähän nappasivat liikaa ja tuli pienen varpaasta vähän vertakin... :(
Eli mämmikoura on hän.

Auts. Tuos tapaukses kannattaa pitää mies kaukana :D

Tuosta ylempää olen ajellu karvat pois 3-teräisellä (miesten) shaverilla. Ihan käsituntumalla. Sieltä alempaa häpyhuulien alueelta poistan karvat n. kerran viikossa Veet Bikini tuotteella. Vaikutusaikaa hieman jatkaen tulee siistiä.

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Kävin sokeroinnissa. Sileenä jo kuukauden ollu. B) Ja ei, ei sattunu kamalasti, vähän nipisti.

Kosmetologi kahdesti hoitanut sokerivahalla karvat pois raskauden aikana. Viime käynnistä kohta 2kk eikä vielä näy oikeastaan ollenkaan uutta kasvustoa.

Yhteistyössä