raskaus mahdollinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja natja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

natja

Vieras
voinko siis tulla raskaaksi kun olen nyt unohtanut syödä viimeviikon sunnuntain ja tämän viikon maanantain ja tiistain pillerit. lääkeselostuksessa luki näin:"Jos olit yhdynnässä tabletin unohtamista edeltäneen viikon aikana, raskaus on mahdollinen. Kerro asiasta heti lääkärillesi."tyhmäkö kun olen niin edeltäneen viikon, tarkoittaako tuo siis että jos viimeviikolla seksiä on harrastunut, niin voipi olla paksuna. :O Itse kun luuöin että vasta pillerin unohtamisen jälkeisellä yhdynnällä raskaus mahdollinen... vai vai miten se menee?:D

kyllä mä tulkitsisin tuon selostuksen lauseen niin, että on mahdollinen. Pillerin unohduksesta voi seurata ovulaatio ja munasolu hedelmöittyy jos siittiöitä on tarjolla - siittiöt puolestaan voi pysyä hengissä sun elimistössä parhaimmillaan sen viisikin päivää.
Muistelen, että jossain mun pillerien ohjeessa suositeltiin lisäksi kondomiehkäisyä unohdusta seurannut viikko.. ja silläkin oli merkitystä missä kohden kiertoa pillerin unohti, mut riippuu varmaan myös pillerimerkistä.

Yhteistyössä