Raskaus, mies ja seksi. Miten miehenne on suhtautunut raskaudenaikaiseen rakasteluun?

merenneitonen

Aktiivinen jäsen
05.05.2006
5 086
3
36
Meillä on hiljentynyt hiljentymistään makuuhuoneen elämä, nyt kun raskausviikkoja on mulla 22. Viimeisestä kerrasta on joku puolitoista kuukautta...

Mies jotenkin vieroksuu ajatusta rakastelemisesta, kun vauva kasvaa vatsassa ja vatsa jo näkyvästi pyöristynyt.
Eilen juteltiin, ja hän sanoi, että hänen mielestään raskaana oleva nainen ajatuksena on maailman epäeroottisin, pikemminkin suojeltava kuin seksikäs.

Ja kyse ei ole siitä, että olisin paisunut valaan kokoiseksi, hädin tuskin on muutama kilo tullut lisää.

Mies kyllä muuten halaa tai silittää ohimennessään, ja suhde muuten kunnossa.

Edessä nyt siis vielä ilmeisesti 4 kk:n selibaatti + se aika mikä menee synnytyksestä toipumiseen. :/

Miulla ei ole oikein ollut paisuneen ulkomuotoni takia hirveesti haluja raakkua nakuna missään, ja ukko on ottanut sen hyvin huomioon (tosin, kyllä tulee "suullisesti" hoideltua useammin kuin ennen :D). Hellyyttä ja pusuttelua kuitenkin on entiseen malliin, mitä mie nyt kammoksun välillä sitäkin :D

Oli todella hiljaiseloa makkariosastolla. Olin jumalaton vatsani kanssa ihan alusta asti. En kokenut itseäni ihanaksi, kauniiksi, vaan lähinnä säälittäväksi kompuraksi. Suoraan sanoen en oikeastaan laisinkaan pitänyt raskaana olemisesta. Monet ovat olleet aivan ihmeissään tästä, mutta se oli kerta kaikkiaan ihan p+++stä. Ulkonäköni muuttui, ei vain vatsa ja lantio vaan kasvot. Kasvoissa on kuitenkin se oma henkilökohtaisuus..
Eräs ystäväni sanoikin minulle tässä hiljattain: on ihana saada sinut takaisin.
Ukkoni kanssa puhuimme vasta tästä aiheesta kun kysyin suoraan, että voitko todella sanoa minun olleeni hemaisevan ihana ollessani raskaana. Vastaus oli se jonka jo tiesin. Hänen mielestään olin söpö pallomaha, jota välillä kävi sääliksi, kun itkeä tihuttelin isolla vatsalla, milloin mistäkin. Hän halusi vain suojella ja helliä "meitä".
Näin jälkeen päin olen ajatellut, että pitäisi kirjoittaa sellainen opas miehille, jossa äidit ihan omin sanoin kertovat kaikki tunteet. Siis tyyliin: "Vaikka nainen onkin raskaana, häntä voi panettaa ihan samalla lailla kuin ennenkin. Joskus saattaa olla niinkin, että vaikka aluksi haluaa seksiä, voikin kesken kaiken haluttaa syödä päärynää."

Hyvin meillä muuten kaikki oli, sain haleja, syliä ja suukkoja. ;)

Meillä loppui joskus rv 23..alkuraskaudesta olin nymfo,koko ajan piti saada,mutta sitten maha kasvoi niin ettei mies enään halunnut..nyt raskauden jälkeen ollut seksiä 3kertaa (10kk) että eipä kauhean hyvin sillä saralla suju,miestä ei huvita... :(

tuo on aika yleinen "käsitys" miehillä et vahingoittavat vauvaa!! tai et tuntuu ikään kuin vauva olisi touhussa mukana!! Minusta yhessä neuvolan vihkossa oli hyvin sanottu "vauva tuntee ja kuulee kaiken, mutta ei näe mitä te teettä"...!!!
Meil isännälle pitää välistä sanoa, et en mä nyt ihan syötävää ole, ku tuntuu ettei iltosin malttas näppejään irtipitää, ja ku itellä näin alussa illat on tuon pahoinvoinnin kans olleet kaikkein pahimpia! eka viikoilla seksiä teki mieli alvariinsa, nyt olis mieluummin ilman..mut aina välistä ku ei tee niin pahaa/ole väsynyt, ni homma maistuu oikeinki mukavalta!

tuo on aika yleinen "käsitys" miehillä et vahingoittavat vauvaa!! tai et tuntuu ikään kuin vauva olisi touhussa mukana!! Minusta yhessä neuvolan vihkossa oli hyvin sanottu "vauva tuntee ja kuulee kaiken, mutta ei näe mitä te teettä"...!!!
Meil isännälle pitää välistä sanoa, et en mä nyt ihan syötävää ole, ku tuntuu ettei iltosin malttas näppejään irtipitää, ja ku itellä näin alussa illat on tuon pahoinvoinnin kans olleet kaikkein pahimpia! eka viikoilla seksiä teki mieli alvariinsa, nyt olis mieluummin ilman..mut aina välistä ku ei tee niin pahaa/ole väsynyt, ni homma maistuu oikeinki mukavalta!

Aikaisemmin miestä oudoksutti ajatus seksistä, kun yksi raukka hytkyy siellä menossa mukana. Ja edellisen raskauden aikana ei paljoa harrasteltu. Nyt taas mies on jo tottunut ajatukseen tai sulkemaan ajatuksista sen salamatkustajan, niin itse olen kovien supparien vuoksi seksikiellossa, ties kuinka monta viiikkoa vielä. JA hormonit jylläävät ja panettais kyllä. :/

Täällä ei ole miestä häirinnyt...jotenkin nyt kun itsellä maha kasvaa niin ehkä hieman häirihtee aluksi. ,mutta kun vauhtiin pääsee niin vauva tavallaan "unohtuu" siksi aikaa..nyt tulee kauheat saarnat et miten vauvan voi unohtaa :laugh: :laugh:

Yhteistyössä