Meillä ei ole yksikään raskaus vaikuttanut miehen haluihin negatiivisesti. Oikeastaan meillä on pehkuissa ollut vilkkainta juuri silloin kun olen ollut raskaana B) Poikkeuksena on tämä viimeisin raskaus, joka tuntuu vievän MULTA halut 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Meillä ei ole yksikään raskaus vaikuttanut miehen haluihin negatiivisesti. Oikeastaan meillä on pehkuissa ollut vilkkainta juuri silloin kun olen ollut raskaana B) Poikkeuksena on tämä viimeisin raskaus, joka tuntuu vievän MULTA halut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja iätiäiti:Oli todella hiljaiseloa makkariosastolla. Olin jumalaton vatsani kanssa ihan alusta asti. En kokenut itseäni ihanaksi, kauniiksi, vaan lähinnä säälittäväksi kompuraksi. Suoraan sanoen en oikeastaan laisinkaan pitänyt raskaana olemisesta. Monet ovat olleet aivan ihmeissään tästä, mutta se oli kerta kaikkiaan ihan p+++stä. Ulkonäköni muuttui, ei vain vatsa ja lantio vaan kasvot. Kasvoissa on kuitenkin se oma henkilökohtaisuus..
Eräs ystäväni sanoikin minulle tässä hiljattain: on ihana saada sinut takaisin.
Ukkoni kanssa puhuimme vasta tästä aiheesta kun kysyin suoraan, että voitko todella sanoa minun olleeni hemaisevan ihana ollessani raskaana. Vastaus oli se jonka jo tiesin. Hänen mielestään olin söpö pallomaha, jota välillä kävi sääliksi, kun itkeä tihuttelin isolla vatsalla, milloin mistäkin. Hän halusi vain suojella ja helliä "meitä".
Näin jälkeen päin olen ajatellut, että pitäisi kirjoittaa sellainen opas miehille, jossa äidit ihan omin sanoin kertovat kaikki tunteet. Siis tyyliin: "Vaikka nainen onkin raskaana, häntä voi panettaa ihan samalla lailla kuin ennenkin. Joskus saattaa olla niinkin, että vaikka aluksi haluaa seksiä, voikin kesken kaiken haluttaa syödä päärynää."
Hyvin meillä muuten kaikki oli, sain haleja, syliä ja suukkoja.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nyt raskaana:En ymmärrä miksi pitäisi "antaa" ?? säälistä, tai kun toinen kerjää !
Pidemmän päälle tällä toiminnalla vahingoittaa itseään ja parisuhdetta, kun väkisellä makaa alla, jotta toinen "saa".
Meillä on puhuttu nämä antamiset ja saamiset ja armopalat. Kumpikaan ei halua semmosta, vaan että toinen on mukana ihan omasta vapaasta halustaan. Silloin se on molemmin puolista ja parasta.
On elämässä muitakin ajanjaksoja, jolloin seksi ja akti jää sivummalle, pääasia että tilanne on väliaikainen ja siitä voidaan puhua !! ja että muutoin suhde ja läheisyys toimii.
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja nyt raskaana:En ymmärrä miksi pitäisi "antaa" ?? säälistä, tai kun toinen kerjää !
Pidemmän päälle tällä toiminnalla vahingoittaa itseään ja parisuhdetta, kun väkisellä makaa alla, jotta toinen "saa".
Meillä on puhuttu nämä antamiset ja saamiset ja armopalat. Kumpikaan ei halua semmosta, vaan että toinen on mukana ihan omasta vapaasta halustaan. Silloin se on molemmin puolista ja parasta.
On elämässä muitakin ajanjaksoja, jolloin seksi ja akti jää sivummalle, pääasia että tilanne on väliaikainen ja siitä voidaan puhua !! ja että muutoin suhde ja läheisyys toimii.
Ei pidäkään kerjätä, enkä minäkään mitenkään ole vongannut.![]()
Eilen vaan lipsautin miehelle että eletäänkö me nyt sit selibaatissa siihen asti kun lapsi syntyy...
Alkuperäinen kirjoittaja simba:meillä oli vähän sama juttu kun teillä,mies pelkäs niin kamalasti että vauva siitä vahingoittuuja enhän mäkään kyllä mikään eroottinen olento sillon ollut vatsoineni,selibaatissa oltiin mut ei se haitannut.koita sinäkin ymmärtää miestäsi,äläkä painosta liikaa.kyllä ne halut sieltä sitten taas tulee takasin. =)