raskausajan väsymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tosi väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tosi väsynyt

Vieras
koska tää oikein helpottaa..ihan voimaton olo en jaksa yhtään mitään voisin vain ´nukkua kokoajan..ja sitten kun nukun paljon oksennan sen seurauksena tulee niin huono olo ja päätä särkee..auttaskohan joku vitamiini millasta sais sit syödä..pitäsi kuitenkin lasten kanssa jaksaa

ihan koko raskausajat. Nyttemmin olen saanut selityksen. Minulla on uniapnea, joka raskausaikana tietysti pahentui kun limakalvot ahtautuivat entisestään ja painokin nousi. Mun tapaukseni on vaan aika harvinainen.

Ymmärrän kuitenkin miten rankkaa on kun aina vaan väsyttää. Raskaus ei kuitenkaan kestä loputtomiin, joten koeta antaa armoa itsellesi ja lupa lepoon. Se on nyt tosi tärkeää! :hug:

:hug: eipä se ole vielä ainakaan helpottanut mulla ja esikoisella kesti kyllä loppuun saakka.

ootko syönyt esim. niitä Multitabsin raskaus-monivitamiineja? rautahan voisi auttaa mutta sitä saa syödä vasta ensimmäisen kolmanneksen jälkeen.

vitamiineja kehiin vain! ja rautaa kanssa! itsellä alkuraskauden väsymys on tullut takaisin nyt viimeisellä raskauskolmanneksella ja välillä on oikeasti hankaluuksia pysyä hereillä..:( osittain johtuu alhaisesta hemoglobiinista mutta eipä tuo väsy näytä helpottavan vaikka hemoglobiini nouseekin..

Yhteistyössä