raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmaana

Vieras
Hei!

Tein eilen raskaustestin ja nyt oon epävarma. Siinä näkyy tosi haaleena toinen viiva eli et olisin raskaana. Mut mulla oli menkat tossa 2 viikkoa sitten ja ne oli kyl ihan normaalit eli vuosin ku teurastettu sika. Ja sen jälkeen ei olla oltu ku kaks kertaa ja toisella kertaa ei tavaraa laskettu sisälle asti. Ja tiedän et siitä huolimatta voi tulla raskaaksi. Oireet on kyl aika selvät:pahaolo ja väsyttää. Mut se mua täs nyt arveluttaa ku olen joutunut syömään lääkkeitä kun olen ollut kipeenä ja olen käynyt muutaman kerrankin viihteellä. Mut katsotaan mitä sieltä tulee vai tuleeko mitään. Laittaisin kuvaa testistä,mutta en osaa. Pakko oli tänne kirjoittaa asiasta.

Onnea, olet raskaana, ja syömäsi lääkkeet / alkoholin käyttö, ei tässä vaiheessa ole mitenkään vaarantanut sikiötä, alkiota siis. On siellä ruskuaispussissa suojassa ne ekat 4 vkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja eee:
Onnea, olet raskaana, ja syömäsi lääkkeet / alkoholin käyttö, ei tässä vaiheessa ole mitenkään vaarantanut sikiötä, alkiota siis. On siellä ruskuaispussissa suojassa ne ekat 4 vkoa.

Joo kysyin edellisessä raskaudessa lääkäriltä,ni sikiöllä on oma verenkierto 5viikkoseen asti

Yhteistyössä