Raskausviikkopino+fiilikset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Kiitos. Rimpressa tuli. :heart: Ja nautin täysillä. Oli toi raskausaika niin ällöttävää aikaa (just kaikki vessareissut, lisäkilot, pukamat sun muut "ihanat" jutut, mulla oli oikeesti helppo raskaus), että luulen, että jää mun ainoaksi vauvaksi.

tää on kans mun vika. oikeesti...ei enää ikinä. |O synnyttääkin pitäis vielä..emmä haluu! :/

Voi kyllä mä synnyttäisin vaikka viis. Mutta raskaana en halua olla. Koskaan enää. Piste.

Mulla taas sellainen fiilis, että voisin olla vaikka aina raskaana (tämä toinen raskaus). Vaikka oksensin melkein neljä ekaa kuukautta ja pieniä vaivoja lähes koko ajan, niin silti on jotenkin niin hyvä olo koko ajan, sama ekassa raskaudessa. Niinkuin kattelis maailmaa vaaleanpunaisten lasien läpi. Vaikka tietty on päiviä, että on ihan persielle ammuttu karhu, mutta silti... :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos. Rimpressa tuli. :heart: Ja nautin täysillä. Oli toi raskausaika niin ällöttävää aikaa (just kaikki vessareissut, lisäkilot, pukamat sun muut "ihanat" jutut, mulla oli oikeesti helppo raskaus), että luulen, että jää mun ainoaksi vauvaksi.

tää on kans mun vika. oikeesti...ei enää ikinä. |O synnyttääkin pitäis vielä..emmä haluu! :/

Voi kyllä mä synnyttäisin vaikka viis. Mutta raskaana en halua olla. Koskaan enää. Piste.

Mulla taas sellainen fiilis, että voisin olla vaikka aina raskaana (tämä toinen raskaus). Vaikka oksensin melkein neljä ekaa kuukautta ja pieniä vaivoja lähes koko ajan, niin silti on jotenkin niin hyvä olo koko ajan, sama ekassa raskaudessa. Niinkuin kattelis maailmaa vaaleanpunaisten lasien läpi. Vaikka tietty on päiviä, että on ihan persielle ammuttu karhu, mutta silti... :)

Mä voisin niitä lapsia vielä ottaa enemmänkin ja synnyttääkin mut raskaana en enää haluais olla uudestaan :whistle:

39+0 kunhan vuorokausi nyt vaihtuu... olo on jättimäinen varsinkin näin iltaisin :D Yöt menee onneksi ilman herätyksiä ja hyvin nukkuen, mutta muuten olo on kyllä NIIN kypsä jo. Sais jo tulla

muoks. ja tää toinen raskaus on ollut niiiiiin karsee, että kyllä on vahvistunut se olo että kaksi lasta riittää meille :D synnytystä taas odotan kuin kuuta nousevaa

Alkuperäinen kirjoittaja viiden muksun mamma:
29+6 ja olo ihan ok. Just flunssasta toipumassa. Selkäkipuja ja supisteluja on ollut tänään (siivoillut ja pyykkiä pessyt koko päivän). Pikku hiljaa alkaa mieleen hiipiä sekin ajatus, että josko minä todellakin nyt saisin vauvan syliin asti :heart: Ihan varmoin ajatuksin en tietenkään tällä "pessimisti ei pety"-asenteella uskalla olla, mutta varovasti *salaa* jo haaveilen sylissä tuudittelevani tätä vielä masussa potkivaa vauvaa...

sitä odotellessa. eiköhän me molemmat kärvistellään kasassa vielä juhannuksena. |O :D kesään tuntuu olevan ihan sairaan pitkä aika vielä. :o :xmas:

Juu... Mulla kun on vain yksi synnytys lähtenyt ihan omillaan käyntiin. Muutoin olen saanut melkeinpä tapella käynnistysajankohdista lääkäreiden kanssa... Eli tällä historialla varmaankin just ja just ennen juhannusta pääsis "poksahtamaan" =) Minustakin tuntuu, että kesäkuu on vielä niin jeeeeeeevelin kaukana.

Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
29+6 ja olo ihan ok. Just flunssasta toipumassa. Selkäkipuja ja supisteluja on ollut tänään (siivoillut ja pyykkiä pessyt koko päivän). Pikku hiljaa alkaa mieleen hiipiä sekin ajatus, että josko minä todellakin nyt saisin vauvan syliin asti :heart: Ihan varmoin ajatuksin en tietenkään tällä "pessimisti ei pety"-asenteella uskalla olla, mutta varovasti *salaa* jo haaveilen sylissä tuudittelevani tätä vielä masussa potkivaa vauvaa...

Tiedänköhän mä sut? Yheltä toiselta foorumilta... tai sit sekotan sut toiseen. :ashamed:

Et sekoita =) Kyllä me taidetaan olla molemmat siellä toisellakin foorumilla. Joskus tulee tännekin kirjoiteltua. Mäkin olen jossain vaiheessa sinut tunnistanut täällä ja monta kertaa on tehnyt mieli "vilkutella", mutta en ole uskaltanut... Joten vilkuttelen nyt sitten *vilk, vilk*

Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:

Tiedänköhän mä sut? Yheltä toiselta foorumilta... tai sit sekotan sut toiseen. :ashamed:

Et sekoita =) Kyllä me taidetaan olla molemmat siellä toisellakin foorumilla. Joskus tulee tännekin kirjoiteltua. Mäkin olen jossain vaiheessa sinut tunnistanut täällä ja monta kertaa on tehnyt mieli "vilkutella", mutta en ole uskaltanut... Joten vilkuttelen nyt sitten *vilk, vilk*

No moi vaan sinnekin! =) :wave:

rv 39+3

olo jo vähän malttamaton. ei pahasti ahdista tuo maha, vaikka kokoa on. eikä muutenkaan juuri vaivoja. mitä nyt yöllä saa kääntyäkseen tehdä töitä :D.
kerta yössä vessa juoksemista riittää, mutta aamuisin herätään aikaisin isukin jatkaessa nukkumista. <3

just vajaa 6 ja keskenmeno menossa, että eipä ole fiilikset katossa. pitäis vissiin kerätä rohkeutta yrittää vielä, nyt just kyllä tuntuu hiukan epätodelliselta, huomenna sairaalaan tarkastukseen ja mahdolliseen kaavintaa, nyyh

Yhteistyössä