Maanantain RV-pino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
27+5. Olo on nyt muutaman päivän ollu hyvä, ei oo ees supistellu moneen päivään, vaikka supistelut alkoi jo rv 20. Onneks nyt on niitten puolesta ollu rauhallisempaa :) Vauva ollu nyt pari päivää hiljasempi, mut vähän jotain tuntuu kuitenkin välillä..

19+4 olis viikot ja rakenneultra keskiviikkona... olispa jo keskiviikko... esikoista odotan... hyvä vointi ja mieli... illalla odotettavissa äkillistä itkusuutta... menny jo viikko näin... illan tullen mieliala heittää ihan häränpyllyä eikä tarvita yhtään mitään sitä laukasemaan... ukkeli kysyy aina et mikä nyt ja mä mastaan että ei mikään...

Alkuperäinen kirjoittaja MinkuK:
15+1, ihan kuin ei raskaana oliskaan kun liikkeitä ei vielä tunnu ja alkuraskauden oireet ovat hellittäneet... Rakenneultraa odotellessa. Pitäis opiskelemaan lähteä, laiskottaa :whistle:

Mulla ihan sama. vk 15+4 eikä tunnu missään. Oikein ootan jo et alkais liikkeet tuntumaan!

25+0 :)

Olo ihan ok näin aamusta ainakin. Pikkuhiljaa päivän mittaan masu alkaa jo tuntua kovin isolta ja painavalta, päivittäin tulee supistuksia ja menkkajomotuksia, häntäluu ja issias vaivaa.

Muuten olo on ihan jees, ja yritän nauttia tästä rakkaasta masusta :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Nyyh, en pääse mukaan. :'( Vauva on jo 11vrk.

:hug: Tuleeko sitä mahaa oikeesti ikävä?!Kun kaikki aina sanoo et voi kun on ikävä jo mahaa, mä vaan ootan et koska tää mun sisuskaluja kurittava termiitti tulis ulos.. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Nyyh, en pääse mukaan. :'( Vauva on jo 11vrk.

:D
Tuo odottavan aika on pitkä mutta sitten se suorastaan lentää kun vauva on syntynyt. Meidän vauva nyt 6vrk ja tuntuu että ihan vasta oli mahassa. :D

Mutta ihanaa kun olo on niin nopeasti palautunut normaaliksi ja niistä hemmetin liitoskivuistakin päässyt eroon.

Yhteistyössä