V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vauva haaveissa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi et ostaisi ovulaatiotestejä (netistä saa tilattua halvalla). Silloin tietäisit varmasti, milloin ovuloit. Kaikkihan eivät ovuloi joka kuukausi ollenkaan.
Mitä ne on kysyy tyhmänä tämä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja käyty:Jos hoidoissa ollaan ja halutaan "ne parhaat siittiöt" pitää edellisestä siemensyöksystä olla 3-4 päivää
eli ei joka päivälle välttämättä riitä hyviä yksilöitä
terveellä miehellä ei ole samat ohjeet, normaalisti voi harrastaa päivittäin ja siittiöitä riittää silti lisää. Ovuoaatio vaan saattaa mennä ohi jos pitää väliä 1-3 päivää seksissä. Tietenkin se on lapsettomalle erilaista, jos miehessä "syy". Jos taas lapsettomuuden syy on naisessa ja miehessä ei mitään, niin eihän silloin ole estettä sekstailla päivittäin vaan se on jopa suotavaa.
Onko tämä "sinun omaa mututietoa" vaan faktaa? (ihan ystävällismielisesti kysyn, kun itse olen kuullut kuten "käyty", että ei mielellään joka päivä)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja käyty:Jos hoidoissa ollaan ja halutaan "ne parhaat siittiöt" pitää edellisestä siemensyöksystä olla 3-4 päivää
eli ei joka päivälle välttämättä riitä hyviä yksilöitä
terveellä miehellä ei ole samat ohjeet, normaalisti voi harrastaa päivittäin ja siittiöitä riittää silti lisää. Ovuoaatio vaan saattaa mennä ohi jos pitää väliä 1-3 päivää seksissä. Tietenkin se on lapsettomalle erilaista, jos miehessä "syy". Jos taas lapsettomuuden syy on naisessa ja miehessä ei mitään, niin eihän silloin ole estettä sekstailla päivittäin vaan se on jopa suotavaa.
Onko tämä "sinun omaa mututietoa" vaan faktaa? (ihan ystävällismielisesti kysyn, kun itse olen kuullut kuten "käyty", että ei mielellään joka päivä)
Ihan maalaisjärjellä päättelyä ja kuultua, luettua ja älyttyä. Jos ohje on että ei saa harrastaa seksiä kuin 2-4 päivän välein, koska miehen siittiöt ei muuten ole kelpoja välttämättä silloin vika on miehessä. Jos miehen siittiöt on terveitä, niin ne kyllä toimii vaikka joka päivä harrastaa seksiä. (tuloksena lapsia meilläkin) Jos se lapsettomuuden syyt on vain naisessa, vaikkapa liian lyhyt ovulaation kesto niin eihän sitä ainakaan edesauta harva seksi vaan päinvastoin pitää olla aina varmasti siittiöitä ajoissa paikalla.
Siinäkin on eroja miten pitkään siittiöt elää naisen sisällä. hyvissä olosuhteissa useita päiviä, huonoissa vain tunnin. Joten jos ne siittiöt sattuu elämään pari tuntua, ehkä se kolmen päivän paussi seksissä ei raskautumista nopeuta jos ovulaatio sattuu menemään ohi. Että se on 50-50 kannattaako se minkälainen väli pitää, jos vika on miehen siittiöiden laadussa, silloin pitempi tauko, jos vika naisessa niin yleensä päinvastoin.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnistaminen.php#ovis
Alkuperäinen kirjoittaja Vauva haaveissa:Jos minun hedelmälliset päivät on 25.12.2008 - 30.12.2008 ja ovulaatio on 28.12 niin raskaaksi voin siin tulla vain tuolloin ovulaatio päivänä enkä vaikka nyt eilen tai keskiviikkona?
Alkuperäinen kirjoittaja Vauva haaveissa:Hyvä juttu ei se auta kun harjoitella ja odottaa sitä ihmettä.Minä kun en tajua näitä hedelmällisyys päiviä ja ovulaatio päiviä menee ihan sekaisin.Jossain laskurissa kun oli että hedelmälliset päivät olisi vaikka 25.12,26.12 ja 27.12 ja sitten toisessa puhutaankin hedelmällisistä päivistä ja ovulaatio päivistä joka ei ole mikään noista hedelmällisistä päivistä.Saako testejä normi kaupasta tai apteekista?