N
näin meillä
Vieras
Miehini lapsi asuu meidän kanssa. Itse tulin tähän perheeseen jokin aika sitten ja nyt meillä yhteinenkin lapsi miehen kanssa. vaikeaa on ja tulee aina olemaan, tiedän sen. varsinkin kun mies on sitä tyyliä että koska olen kotona niin minun tulee hoitaa kaikki, koti ja lapset, ovat sitten minun tai ei. tämä mieheni lapsi vierailee toisinaan äitinsä luona, mutta minun kanssa kuitenkin suurimman osan ajasta. kasvatus ei ollut lainkaan minun tyylistäni kun tulin tähän perheeseen, mutta olen ottanut tavallaan ohjat käsiini sillä kyllä aijon kasvattaa lapsen sillain kun haluan (tietenkin miehen mielipiteet mukaanluettuna) koska minä tämän lapsipuoleni kanssa kuitenkin aina olen, joten toivon hänen oppivat ne tavat ja käyttäytymismallit mitä haluan omallekin lapselleni oppivan.
mitä haluan tähdentää tämän kirjoituksen aloittajalle on se että kaikki toimii jos haluaa sen toimivan. vaikeaa hyvin vaikeaa voi tulla olemaan, mutta kyllä sen lapsenkin täytyy sopeutua sinuun ja teidän tapoihin mitä teillä eletään.
miehenikin lapsen äitin luona voi olla samantyylinen meininki kuin mitä puhuit pojan äidin luona olevan että ei saa kontrollia lapseen ym. mutta olen tehnyt tässä lapselle selväksi että miten meillä toimitaan, tappeluja on ja vaikeaa on mutta kaikesta ollaan tähän mennessä selvitty. ehkä sitten joskus sujuu jo mukavastikkin
mitä haluan tähdentää tämän kirjoituksen aloittajalle on se että kaikki toimii jos haluaa sen toimivan. vaikeaa hyvin vaikeaa voi tulla olemaan, mutta kyllä sen lapsenkin täytyy sopeutua sinuun ja teidän tapoihin mitä teillä eletään.
miehenikin lapsen äitin luona voi olla samantyylinen meininki kuin mitä puhuit pojan äidin luona olevan että ei saa kontrollia lapseen ym. mutta olen tehnyt tässä lapselle selväksi että miten meillä toimitaan, tappeluja on ja vaikeaa on mutta kaikesta ollaan tähän mennessä selvitty. ehkä sitten joskus sujuu jo mukavastikkin