Rax-tyyppisessä paikassa nähtyä.. Älä avaa, jos aiot kirjoittaa, jotain ihmisten kyttäämisestä =)

Jospa niillä on kylmä? Varsinkin oven lähistöllä istuessa on näin syksyisinkin melkoinen viima kun ovi käy vähän väliä. Enkä mä usko että ihmiset Raxissa on niin etiketin päälle...

Miks Raxissa jotkut kasaa lautasen täpötäyteen, ensin salaattia, sitten lihapullia ja lasagnea, ja päälle vino pino pizzaa? Ja miks pitää alkaa syömään jo matkalla pöytään? Tai lähteä hakemaan lisää ennenku entisiäkään on syöty, ja siinä matkalla vedetään lautanen tyhjäks? Miks mä aina Raxissa vedän valkosipulia niin, että mua närästää ihan kauheesti?

Ei Piikki nyt niin kauheen hieno paikka ole että pitäis takki välttämättä ottaa pois. Yleensä en kyllä siellä ole nähnyt takki päällä olevia, kai siellä sitten oli muitakin rapulaisia moukkia näin sunnuntain kunniaksi. Ite käyn yleensä siellä viikolla, viikonloppusin paremmassa jos johonkin pitää mennä ulos syömään.

Saatan kyllä istua takki päällä jossain mäkkärissä. Syödään nopsaan ja lähtään. Ja mulla saattaa sitä paitsi olla ihan joku rönttö kotipaita siellä takin alla :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Mä oon kyllä ap:n linjoilla. Musta takki päällä syöminen on tyhmää. Jos on kylmä niin kannattaa varmaan pysyä kotona.

Nälissään? Ei kyllä olekaan ainakaan rax houkutellut enää sen jälkeen, kun kuulin työntekijän kokemuksia...esim. siivousrätti putoaa keittokattilaan--> rätti vaan noukitaan pois ja soppa tarjolle! nam!

ole onnellinen. Mä oon kerran mennyt hämilleni siellä itsekin.

Nimittäin yks rouvashenkilö alkoi imettämään siellä ravintolassa. No ei siinä mitään, itsekin olen imettänyt ravintolassa paidan alla piilossa. Mutta tämä kyseinen henkilö oli näky, jota en ikinä unohda. Hän nimittäin oli kaivanut rintansa ulos paidan kaula-aukosta, ja koko tissi oli siinä näytteillä, kun vauva söi.

Siis ne voi riisua siellä liikaakin :$

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon kyllä ap:n linjoilla. Musta takki päällä syöminen on tyhmää. Jos on kylmä niin kannattaa varmaan pysyä kotona.

siis että laihat ja helposti palelevat eivät saa käydä ravintolassa.

No äläpäs yleistä. Mä oon laiha enkä todellakaan palele sisätiloissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

siis että laihat ja helposti palelevat eivät saa käydä ravintolassa.

No äläpäs yleistä. Mä oon laiha enkä todellakaan palele sisätiloissa.

Mua palelee, jos ovi suoraan ulos, eikä eteistä välissä.

Uusimmat

Yhteistyössä