Rax-tyyppisessä paikassa nähtyä.. Älä avaa, jos aiot kirjoittaa, jotain ihmisten kyttäämisestä =)

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
ole onnellinen. Mä oon kerran mennyt hämilleni siellä itsekin.

Nimittäin yks rouvashenkilö alkoi imettämään siellä ravintolassa. No ei siinä mitään, itsekin olen imettänyt ravintolassa paidan alla piilossa. Mutta tämä kyseinen henkilö oli näky, jota en ikinä unohda. Hän nimittäin oli kaivanut rintansa ulos paidan kaula-aukosta, ja koko tissi oli siinä näytteillä, kun vauva söi.

Siis ne voi riisua siellä liikaakin :$

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Mä oon kyllä ap:n linjoilla. Musta takki päällä syöminen on tyhmää. Jos on kylmä niin kannattaa varmaan pysyä kotona.

siis että laihat ja helposti palelevat eivät saa käydä ravintolassa.

No äläpäs yleistä. Mä oon laiha enkä todellakaan palele sisätiloissa.

Mua palelee, jos ovi suoraan ulos, eikä eteistä välissä.

Mä en osaa ajatella millaista se on kun käyn Koskikeskuksen Raxissa ja siellä ei ole ulko-ovea lähimaillakaan. En ylipäänsäkään käy sellaisia ruokapaikoissa joissa joutuu ulko-oven lähelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Oli paikka mikä hyvänsä, kai voi edes alkeellisimpia käytöstapoja odottaa?

ja palella syödessään?

Just... Siellä oli ihan tavallinen lämpötila. Ja jos ihminen tietää olevansa helposti paleleva, osaa varmaan laittaa sen takin ALLE riittävästi vaatetta, ettei tule kylmä, kun riisuu sen takin syönnin ajaksi pois.

Vai annatko lapsesi syödä toppahaalarissa, jos hänellä on kylmä?

Nimittäin yks rouvashenkilö alkoi imettämään siellä ravintolassa. No ei siinä mitään, itsekin olen imettänyt ravintolassa paidan alla piilossa. Mutta tämä kyseinen henkilö oli näky, jota en ikinä unohda. Hän nimittäin oli kaivanut rintansa ulos paidan kaula-aukosta, ja koko tissi oli siinä näytteillä, kun vauva söi.

kyllä se on huomattavasti luonnollisempaa kuin ottaa yläosattomissa aurinkoa. avasitko sinä suusi kun itse söit ja jos avasit niin vain vähän, että osa tippui oh?.äiti nyt vaan luultavasti teki syömisen lapselle helpoksitai oli sellainen paita. on se kumma jos me toiset äidit syyllistämme imettämisestä. mä yleensä pidän vauvaa rinnalla ja syön itse samalla ettei mene koko päivää, jos se jotain haittaa niin voi häipyä.

Jos mä tiedän että todennäköisesti imettäisin kun mennään jonnekin niin laittaisin imetyspaidan päälle. Tai ainakin ottaisin jonkun rätin siihen suojaksi. Jos semmonen vahinko kävis ettei kumpaakaan olis, niin sitten menisin johonkin syrjään mieluummin kuin läväyttäisin koko tissin esiin.

Oli paikka mikä hyvänsä, kai voi edes alkeellisimpia käytöstapoja odottaa?

ja palella syödessään?

Just... Siellä oli ihan tavallinen lämpötila. Ja jos ihminen tietää olevansa helposti paleleva, osaa varmaan laittaa sen takin ALLE riittävästi vaatetta, ettei tule kylmä, kun riisuu sen takin syönnin ajaksi pois.

Vai annatko lapsesi syödä toppahaalarissa, jos hänellä on kylmä?

kyllä annan, vaikak vaikea se on syödä haalarissa, kankeaa.

Käytiin krapulapäivän kunniaksi vetämässä pizzaa... Ruoka oli hyvää, ja sitä sai riittävästi, mutta... Miksi ihmiset ei riisu takkia syömisen ajaksi? Typerän näköistä, kun syödään takki päällä.

Ja vielä typerämpää lakkia tai pipo päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Öh:
Jos mä tiedän että todennäköisesti imettäisin kun mennään jonnekin niin laittaisin imetyspaidan päälle. Tai ainakin ottaisin jonkun rätin siihen suojaksi. Jos semmonen vahinko kävis ettei kumpaakaan olis, niin sitten menisin johonkin syrjään mieluummin kuin läväyttäisin koko tissin esiin.

mä en tiedä vielä yhtään raxia, jossa olis kunnollinen vessa tai lastenhoitohuone. ne vuosikymmeniä vanhat vessanpöntöt ja pissanhaju ei innosta mennä vessanpöntölle imettämään, kun siellä ei saata edes itse käydä. sama homma useissa mäkkäreissä ja hesessä, oksettavia. ei fiksut ihmiset katso toisen imettämistä, jotkut teinitytöt saattaa vähän tirskua, kun itse ovat tulleet tietoisiksi seksuaalisuudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti:

kyllä se on huomattavasti luonnollisempaa kuin ottaa yläosattomissa aurinkoa. avasitko sinä suusi kun itse söit ja jos avasit niin vain vähän, että osa tippui oh?.äiti nyt vaan luultavasti teki syömisen lapselle helpoksitai oli sellainen paita. on se kumma jos me toiset äidit syyllistämme imettämisestä. mä yleensä pidän vauvaa rinnalla ja syön itse samalla ettei mene koko päivää, jos se jotain haittaa niin voi häipyä.

Minusta kyllä on luonnollisempaa, että rannalla on ihmisiä vähissä vaatteissa, kuin ravintolassa. En minä anna lastenikaan tulla kotona ruokapöytään ilman paitaa. Jotain käytöstapoja pitää olla.

Ja todellakin, lasta saa imettää julkisesti, sitä vastaan minulla ei mitään ole, mutta asian voi tehdä niinkin, ettei tarvitse esitellä koko rintavarustustaan kaikille. Ja todentotta, oli ihan sellainen tavallinen neulospusero, siis trikoinen paita, että aivan varmasti olisi onnistunut imettäminen alakauttakin, rintaliiveistä en sitten tiedä. Mutta jos ihmisten ilmoille mennään, valitaan vaatteet, joissa on hyvä lastaan syöttää!

Rax on pikaruokala, duunareiden,krapulaisten ja junnujääkiekkoilijoiden "ravintola". Siellä todellakin voi syödä takki päällä, kasata lautaselle salaatit ja wingsit samaan kasaan pizzojen päälle ja röyhtäistä ruuan päätteeksi. Kukaan normi-ihminen ei tule tollaiseen paikkaan syömään kunnolla.

mä en tiedä vielä yhtään raxia, jossa olis kunnollinen vessa tai lastenhoitohuone. ne vuosikymmeniä vanhat vessanpöntöt ja pissanhaju ei innosta mennä vessanpöntölle imettämään, kun siellä ei saata edes itse käydä. sama homma useissa mäkkäreissä ja hesessä, oksettavia. ei fiksut ihmiset katso toisen imettämistä, jotkut teinitytöt saattaa vähän tirskua, kun itse ovat tulleet tietoisiksi seksuaalisuudestaan.

Myrtsin ostarilla on kyllä lastenhoitohuonekin, tosin ei sekään mikään mieltä ylentävä kokemus, mutta imetystä varten löytyy tuolikin.

Olkoon miten vaan mutta siltikään en läväyttäisi koko tissiä kaula-aukosta esiin! Menisin vaikka selkä saliin päin istumaan siihen pöytään. Tai jotain. Mä vaan en tykkää esitellä tissejäni julkisesti, ja ymmärrän erittäin hyvin että se ei ole kohteliasta muita ruokailijoita kohtaan.

Herrajesta, onhan kuseminenkin maailman luonnollisin asia, mutta ei kenenkään oleteta heiluttelevan vehkeitään kadulla vain koska se on luonnollinen tapahtuma. Ja jos vaikka vessassa oli vanha pytty.

Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Rax on pikaruokala, duunareiden,krapulaisten ja junnujääkiekkoilijoiden "ravintola". Siellä todellakin voi syödä takki päällä, kasata lautaselle salaatit ja wingsit samaan kasaan pizzojen päälle ja röyhtäistä ruuan päätteeksi. Kukaan normi-ihminen ei tule tollaiseen paikkaan syömään kunnolla.

ton mäkin allekirjoitan, en mä kyllä menis sinne mut junioreitten pitää päästä. siellä ei todellakaan ole niin hienoa, ettei vois vaikka imettää. lapsiperheitä täynnä ja tenavat ravaa hakemassa pehmistä ja osa osuu jopa kuppiinkin, ettei oo kaikki lattialla siinä pehmiskoneen vieressä. sit kun mennään oikeasti ravintolaan syömään perheen kanssa niin siellä kyl tarvii ne käytöstavat ja pukeutumiset ja ei tulis mullekaan mieleen, että pitäisin viinilasia kädessä ja söisin alkuruokaa ja kuopus imisi rintaa samalla.

Eli siis kaikissa paikoissa ei tarvitse käyttäytyä, koska siellä ei syödä kunnolla? Okei...

[

ton mäkin allekirjoitan, en mä kyllä menis sinne mut junioreitten pitää päästä. siellä ei todellakaan ole niin hienoa, ettei vois vaikka imettää. lapsiperheitä täynnä ja tenavat ravaa hakemassa pehmistä ja osa osuu jopa kuppiinkin, ettei oo kaikki lattialla siinä pehmiskoneen vieressä. sit kun mennään oikeasti ravintolaan syömään perheen kanssa niin siellä kyl tarvii ne käytöstavat ja pukeutumiset ja ei tulis mullekaan mieleen, että pitäisin viinilasia kädessä ja söisin alkuruokaa ja kuopus imisi rintaa samalla.

Mutta eikö olis yksinkertaisempaa, jos käytöstapoja noudattaisi joka paikassa? Onko siinäkään mitään järkeä, että lapselle antaa mallin, että toisissa paikoissa voi käyttäytyä huononommin, koska tämä ei ole oikea ravintola...?

Päivän vitsi. Onko tämä jossain tilastoissa? Käytkö itse prinsessan mekossasi syömässä hanhenmaksa palleroita ja kaviaaria 5 tähden ravintolassa.

:D No jos se sitten toimi vastapainoksi näille jotka ei kerkeä takkia riisumaan... :whistle:

[

Mutta eikö olis yksinkertaisempaa, jos käytöstapoja noudattaisi joka paikassa? Onko siinäkään mitään järkeä, että lapselle antaa mallin, että toisissa paikoissa voi käyttäytyä huononommin, koska tämä ei ole oikea ravintola...?

Samaa mietin. Lapsen näkökulmasta todella epäloogista.

Uusimmat

Yhteistyössä