Reality ohjelma eilen: hoikka nainen läskipukuun ja kaksoisleuat maskilla naamaan ja sit ihmisten ilmoille ostoskeskukseen ja sai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voivoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyörremyrskykään ei nostaisi:
Itselläni on noin 50kg ylimääräistä ja olen sellainen ihminen joka ei mene salille koska ällöän niitä yökkäileviä katseita kun yritän itseäni pienentää.

Joo apua nyt mä kannustan ja hui sehän voi johtaa jopa siihen että MENET sinne kuntosalille :whistle:

Kuule, toi on just sitä sun kuvitelmaa että sua tuijotettais siel salilla. Oman huonon itsetuntos vika. Kukaan ei yökkäis, joka nyt sattuis ees huomaamaan omalta treeniltään niin ajattelis että hienoa että kuntoilet ja huolehdit ittestäs.

Mutta kun se on niin helppoo just näin syytellä muita ja hautautua sohvanperukoille ja oikeuttaa näin se mässäily ja liikunnan välttely.

Juurihan tässä(kin) ketjussa on todistettu että kyllä vain niitä lihavia ihmisiä tuijotetaan paheksuvasti.

No ei se varmaan ollut se pointti, vaan se että tuijottajat eivät voi koskaan tietää, että kuka niistä lihavista on se, jolla se on itseaiheutettua, kenellä sairaudesta johtuvaa, kenellä lääkkeistä johtuvaa, kenellä on todettu ahmimishäiriö, kuka on laihduttanut jo 20 kiloa, kuka on lihonnut elämässä tapahtuneiden tragedioiden seurauksena, kuka on lihonnut siksi että tahtoo syödä, kenellä on terveysongelmia lihavuudesta johtuen ja kenellä ei.

Yhtä kaikki oli se syy ahmiminen, tragedia tai lääkkeet, ihminen laihtuu jos kuluttaa enemmän kuin syö.

Oli syy se tai tämä, minusta lihavuus ei ole useinkaan kaunista. Okei, muutamia uhkeita ja todella kauniita tiedän, mutta heistä upeita ja näyttäviä tekee se, että he ovat itse ok kilojensa kanssa ja se näkyy! Kantavat kilonsa kauniisti eivätkä kulje sen näköisinä että pyytelisivät anteeksi olemassaoloaan. WAU =)

Mutta se, että kaikesta paistaa tyytymättömyys omaan ulkonäköön ja naama on norsunveellä, ei se ole kaunista. Ja siitä on minun mielestäni jokseenkin turhaa syyttää muita.

Öö, onko se kaunista, jos hoikka on norsunveellä?

No kiva että ymmärsit pointin täydellisesti =)

tekevät itsestään ihan pellen kehuskelemalla kuinka helppoa se oli, vaatii vain itsekuria. No eipä heilläkään sitä itsekuria ollut viiteen vuoteen ennen tuota yhtä onnistumista.

Minusta enemmän pelle on se joka myös haluaisi laihtua, mutta on itsekuritta vielä sen kuudennenkin ja ties kuinka monennen vuoden ja kehtaa marista ja lytätä sen jolle riitti se viisi :whistle:

Et ole edes oikeesti tuota mieltä. Tiedät kyllä olevasi inhottava, mutta jotain huonoa sinussa vielä on vaikka läskit lähti. Ei sulla olis mitään tarvetta mollata muita jos sulla olis asiat hyvin, että mietihän mikä elämässäs nyt mättää kun et voi enää läskiäkään syyttää pahasta olosta.

Mitäh??? Olen oikeasti sitä mieltä, että olet pelle jos nälvit hoikistunutta ystävääsi mielessäsi että "lälläslää, etpä ennen omannut itsekuria". Haloo, parempi myöhään kuin ei ollenkaan! Tai oikeastaan, et sä mikään YSTÄVÄ ole, jos ajattelet laihtuneesta kaveristasi tolleen.

Hän se nälvii minua, onko se läski lähtenyt vai aivot??

Et kyllä alkuperäisessä viestissäsi sanonut hänen nälvivän. Ja enpä minäkään ole nälvinyt, todennut vain ettei minun silmääni yleensä lihavuus miellytä. En ole haukkunut ketään. Mutta katsopa omaa lausettasi tuossa nelisen riviä ylöspäin: mitäs sinä teet ellet nälvi ja hauku?

Hyi, läskit on vastenmielisiä. En haluu sellasia mun enkä mun lasten lähelle. Enkä muitakaa rumii. Tai epäsiistejä, vanhoja, sairaita tai vain pahalle haisevia "ihmisiä". Yök.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Hyi, läskit on vastenmielisiä. En haluu sellasia mun enkä mun lasten lähelle. Enkä muitakaa rumii. Tai epäsiistejä, vanhoja, sairaita tai vain pahalle haisevia "ihmisiä". Yök.

Oletko tosissasi?!

Joo. Mä oon kaunis joten mua todella inhottaa alempiarvoiset "ihmiset".

eikä mieluummin kannattaisi laihduttaa ja elää terveellisesti kuin loukkaantua tuijotuksesta? onhan se epänormaalia olla tosi tosi läski. saa sellaista tuijottaa tai ainakin katsoa ja ihmetellä.

Alkuperäinen kirjoittaja jii:
eikä mieluummin kannattaisi laihduttaa ja elää terveellisesti kuin loukkaantua tuijotuksesta? onhan se epänormaalia olla tosi tosi läski. saa sellaista tuijottaa tai ainakin katsoa ja ihmetellä.

Mitäs teemme laihoille, rumille ja laudoille naisille =(

Itse normaalikokoinen ja kaunis, jolla kaunis ja pulska ystävä.

Alkuperäinen kirjoittaja jii:

Minä tuijotan sinua, koska vaikka sun bmi on normaali, olet kohtalaisen ruma :X

Alkuperäinen kirjoittaja Jack 50v:
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Me ei kiusata ihmisiä siksi, että minkälaisia NE on, vaan siksi minkälaisia ME ollaan.

...mun mielestä tuijottaminen, arvostelu, haukkuminen toisen ulkoisten ominaisuuksien vuoksi on aina täysin ja totaalisen väärin.

Olet nyt lähellä sitä laajaa ihmisyyden ongelmatiikkaa, josta kaikkinainen sakinhivitus, syrjintä, rasismi, uskontojen vääryydet ym. kumpuaa.

Hyvä että tiedostat.

Parempi, että mahdollisimman moni tiedostaisi saman.

Aika masentavaa, että ketjussa oli suunnilleen ainoastaan nämä kaksi järjen kommenttia, eikä niihin kiinnittänyt kukaan mitään huomiota :|

Yhteistyössä