Rehellistä mielipidettä mun teko otsatukkasta*kuva*

Kieltämättä näyttä just siltä kuin siinä mainoksessa, missä sanotaan, ettei tarvitse näyttää keinotekoiselta värikypärältä. Aika kammo. Ja hitsi miten nuosi sä oot, olisin kuvasta veikannut, et 13v. Tuossa tukassa tosin hiukan sellaisen lolitan näköinen, eikä millään hyvällä tavalla...

Alkuperäinen kirjoittaja möökö:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
en jaksa enää peruukia laita niin olen lyhythiuksinen tänään,teko otsatukkan kaa,sopiko mulle vai ei?
huom,taas huono laatuinen kuva

http://www.aijaa.com/v.php?i=5055487.jpg

Kasvata se 5 senttiä pidemmäksi ja leikkaa reiät silmien kohdalle.

:D :D

Alkuperäinen kirjoittaja 2:
Alkuperäinen kirjoittaja möökö:
Vähän niin kuin näin, mutta kaksi pienempää reikää ja vähän lyhyempi malli:
hius2_193_mu.jpg

=0DDDDD

mä ostan sama peruukki hei :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
onks sulla oikeesti lyhyt tukka? luulin että sulla on pitkät.
mä oon miettiny itelleni otsatukkaa,mutta en oo varma jaksanko laittaa sitä..

on lyhyt kyllä,kun en jaksa pitkiä,koska on keksitty hiuspidennys joka voi laita tarvittaessa tai sitten töihin peruukki myös kelpaa =) =)

Miksi sun kuvat on aina niin sumeita? Laita kunnolla valaistusta ja pidä sitä kameran laukaisinta puolivälissä vähän aikaa ennen kuin otat kuvan, niin voisi tarkentua paremmin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi sun kuvat on aina niin sumeita? Laita kunnolla valaistusta ja pidä sitä kameran laukaisinta puolivälissä vähän aikaa ennen kuin otat kuvan, niin voisi tarkentua paremmin :)

kerran joku laitoi toi ohjeelma ja mä en saa salama takaisin,mä käytän kamera hyvin harvoin ja sanoin jo että ens kerralla kysyn mieheltä tai vaikka tänään jos muistan,ei hän eilen ollut juuri silloi kotona kun mä niitä kuvia olen ottanut

kerran joku laitoi toi ohjeelma ja mä en saa salama takaisin,mä käytän kamera hyvin harvoin ja sanoin jo että ens kerralla kysyn mieheltä tai vaikka tänään jos muistan,ei hän eilen ollut juuri silloi kotona kun mä niitä kuvia olen ottanut

Vaatii aika paljon taitoa EPÄONNISTUA automaattikameralla aina noin pahasti. Siinä kamerassa on käyttöohjeet, mitäs jos lukisit ne :)

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Vaatii aika paljon taitoa EPÄONNISTUA automaattikameralla aina noin pahasti. Siinä kamerassa on käyttöohjeet, mitäs jos lukisit ne :)

ei ole ohjeita enää =)

Yhteistyössä