Kertokaa,yritän täällä jotain sisusta(kuvia),ei muuta tekemistä ole

Alkuperäinen kirjoittaja mitäs:
höh :( Mä niin oon harmissani kun joskus yhtä pöytää myit eikä sillon siihen ollut varaa eikä tilaa. Aattelin jos sulla ois esim huutiksessa jotain ihanaa =)

en mä myy nyt mitään sielä =) mutta voin kertoa jos kiinosta mitä mulla on ja ilmaiseks annan,vaikka melkein uus sänky+lipasto(valkoiset)annan ilmaiseks kun en tiedä mitä niiden kans nyt kun ne on autotallissa jo 2-3kktuskin jotai niiden kaa,mut kuitenkin,myös on sohvapöytä musta askosta ja niin edelleen

sekä yks juttu mistä haluan päästä eroon vaikka heti on sohva,mutta sohvasta otan kyllä maksu ,kun se ei ollut halppa vaan 3tonnia maksoi,nahkainen finlandia mallisto

Hmmm... jos tuo olis mun makkari, niin petaisin sängyn mustalla päiväpeitteellä, laittaisin päälle samansinisiä koristetyynyjä kuin mitä tapetissa on värinä ja ehkä myös hopeanhohtoisia tyynyjä. Jalkopäähän vaaleansininen torkkupeitto.

Värikkäät taulut poistaisin kokonaan ja ne kukkaruukut siirtäisin tuohon vaatekaapin vieressä olevalle pöydälle. Ja sen orkidean taas siirtäisin lipaston päälle tai sitten siihen sängynpäätyyn.

Verhot laittaisin mustasta yksivärisestä kankaasta.

Sängyn takana olevalle hyllylle laittaisin hopeanvärisiin kehyksiin valokuvia ja esim. 3 kpl mustia kynttilänjalkoja kynttilöineen. Sisustustarrat ottaisin pois. Lattialle hommaisin jonkun mukavan tuolin tai ison tyynyn tai jotain.

Eli värit makuuhuoneessa olisi: vaaleansininen, musta, hopea ja sitten tuo vaalea puuväri joka on kalusteissa ja lattiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja mitäs:
höh :( Mä niin oon harmissani kun joskus yhtä pöytää myit eikä sillon siihen ollut varaa eikä tilaa. Aattelin jos sulla ois esim huutiksessa jotain ihanaa =)

en mä myy nyt mitään sielä =) mutta voin kertoa jos kiinosta mitä mulla on ja ilmaiseks annan,vaikka melkein uus sänky+lipasto(valkoiset)annan ilmaiseks kun en tiedä mitä niiden kans nyt kun ne on autotallissa jo 2-3kktuskin jotai niiden kaa,mut kuitenkin,myös on sohvapöytä musta askosta ja niin edelleen

sekä yks juttu mistä haluan päästä eroon vaikka heti on sohva,mutta sohvasta otan kyllä maksu ,kun se ei ollut halppa vaan 3tonnia maksoi,nahkainen finlandia mallisto

Mä voin ostaa sen sohvan 350e!

Yhteistyössä