Reilu kaksi viikkoa laihdutusta takana, 3 kiloa lähtenyt! :) Mites muilla laihduttajilla sujuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvin ajoitettu tsemppaus :D Juuri olin ajattelemassa että ääh, oli niin rankka päiväkin ettei pikku kulma Fasun sinisestä tunnu missään...mutta sitten osui tämä aloitus silmään ja tyydynkin siemailemaan vissyä :D

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
Hei olen 164.8/n.60kg ja tavoitteena olisi pudottaa se 2kiloa. Syömiset on uusittu ja aattelin käydä se 2krt viikossa 8km lenkin+1-2krt semmosta fitness pelin hoikistu-ohjelmaa pelata,siinä on siis eri liikkeitä. Paljon tuon kilomäärän pudottamiseen pitäisi mennä aikaa ja näkyykö se missään,nestettähän se varmasti on mutta tuleeko takaisin. Jos saan pudotettua tuon niin jos sitten vähentäisin lenkki sekä fitnesspeli määrän 1krt/vko ja herkkuja kerran viikossa karkkipäivä (1karkkipussi)ja herkkuja silloin tällöin,tulevatko nuo kaksi kiloa takaisinriittääkö edes tuommoinen kilomäärä vaikka litteään vatsaan,pieni pömppis on

Hienosti on sulla lähtenyt painoa.
Mulla jumittaa, on jumittanut melkein kuukauden, ovulaatio,menkat ja rankempi liikunta on vaikuttanut, eiköhän :)kuitenkin lähe taas laskemaan.

Helmikuussa aloitin :)osanutrauksella, lähtöpaino 99-97 kg, nyt paino 78.9 kg :) ja jatkan viellä.

Hei olen 164.8/n.60kg ja tavoitteena olisi pudottaa se 2kiloa. Syömiset on uusittu ja aattelin käydä se 2krt viikossa 8km lenkin+1-2krt semmosta fitness pelin hoikistu-ohjelmaa pelata,siinä on siis eri liikkeitä. Paljon tuon kilomäärän pudottamiseen pitäisi mennä aikaa ja näkyykö se missään,nestettähän se varmasti on mutta tuleeko takaisin. Jos saan pudotettua tuon niin jos sitten vähentäisin lenkki sekä fitnesspeli määrän 1krt/vko ja herkkuja kerran viikossa karkkipäivä (1karkkipussi)ja herkkuja silloin tällöin,tulevatko nuo kaksi kiloa takaisinriittääkö edes tuommoinen kilomäärä vaikka litteään vatsaan,pieni pömppis on
Osaisko kukaan neuvoa

Mutta mistä voin tietää miten laihdun kilo/viikko ja miten puoli kiloa/viikko. Vastatkaa tietämättömälle muihinkin kysymyksiin mitä kirjotuksessani kysyin kiitos

Mä painoin ennen raskautta noin 50kg vähemmän, kuin viimeisillään raskaana. Nyt on noin 20kg pudonnut ja 30kg vielä pudotettavaa. Meinaan pudottaa vielä noin 40 kg silti tämän vuoden aikana.

Yhteistyössä