Reilu vastaus reklamaatioon...? Mitä voin tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tittiyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja urpo:
Siis sun mielestä pyyheliinan pitää pysyä koukussa, kun kuivaat käsiä?
Mä taas haluan ehdottomasti pyyheliinan irtoavan helposti ja haluan, että pyyheliina EI ole koukussa kiinni, kun kuivaan käsiä. Tuo olis just mulle sopiva naulakko.
En ole koskaan edes ajatellut, että pyyheliinan pitäisi olla naulakossa kiinni silloin, kun sitä käytetään.
Millaiset naulakot teillä on kylpypyyhkeille ;) ???

No tän tyyppisessä naulakossa ne ei pysy kiinni vaikka niihin ei edes kuivaisi käsiään. Pyyhkeet tippuu naulakosta kun ohi kävelee ja sattuu hipaisemaan pyyhettä. Jos haluat pyyhkeen irti koukusta, se onnistuu ihan tavallisellakin naulakolla ja sanoin takaisin laitaminen. Tässä naulkossa pyyhe putoaa ehkä jo ennen kuin saat siitä käsin kiinni, etkä tosiaan saa sitä yhdellä kädellä takaisin naulakkoon. Epäilen, olisiko tuo sinullekaan sopiva naulakko.... oikeasti epäilen onko ko. naulako sopiva mihinkään tarkoitukseen.

Meillä on kaikille muille pyyhkeille, niin keittiössä kuin kylppärissäkin sellaiset, joissa on etuosassa hieman korotettu pystysuora nuppi, vaikka itse tappi olisikin vaakasuora. Myös perinteisiä koukun mallisia löytyy. Kaikki nämä toimivat moitteettomasti...

Ap, saitko vastausta, tai miten asia on edennyt?

Alkuperäinen kirjoittaja urpo:
Siis sun mielestä pyyheliinan pitää pysyä koukussa, kun kuivaat käsiä?
Mä taas haluan ehdottomasti pyyheliinan irtoavan helposti ja haluan, että pyyheliina EI ole koukussa kiinni, kun kuivaan käsiä. Tuo olis just mulle sopiva naulakko.
En ole koskaan edes ajatellut, että pyyheliinan pitäisi olla naulakossa kiinni silloin, kun sitä käytetään.
Millaiset naulakot teillä on kylpypyyhkeille ;) ???

No tän tyyppisessä naulakossa ne ei pysy kiinni vaikka niihin ei edes kuivaisi käsiään. Pyyhkeet tippuu naulakosta kun ohi kävelee ja sattuu hipaisemaan pyyhettä. Jos haluat pyyhkeen irti koukusta, se onnistuu ihan tavallisellakin naulakolla ja sanoin takaisin laitaminen. Tässä naulkossa pyyhe putoaa ehkä jo ennen kuin saat siitä käsin kiinni, etkä tosiaan saa sitä yhdellä kädellä takaisin naulakkoon. Epäilen, olisiko tuo sinullekaan sopiva naulakko.... oikeasti epäilen onko ko. naulako sopiva mihinkään tarkoitukseen.

Meillä on kaikille muille pyyhkeille, niin keittiössä kuin kylppärissäkin sellaiset, joissa on etuosassa hieman korotettu pystysuora nuppi, vaikka itse tappi olisikin vaakasuora. Myös perinteisiä koukun mallisia löytyy. Kaikki nämä toimivat moitteettomasti...

Ap, saitko vastausta, tai miten asia on edennyt?

Alkuperäinen kirjoittaja mäkäti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tääkö:
http://www.louistools.de/catalog/images/products/spirella/10.03169.jpg
Joo! Se on juurikin tuo, älkää vaan kukaan ostako tuollaista!

Kuka Juurikki? Ja miksi tuo on teillä jos se on Juurikin tuo naulakko?
Anna ihmessä tuo naulakko sille Juurikille takaisin!

Suomenkielessä ei ole sanaa juurikin. Pelkkä juuri riittää.

Oletko koskaan kuullut kielen vaihtelevasta käytöstä? Kieli ei ole pysähtynyt tila, vaan se elää jatkuvasti. Uusia sanoja ja sanontoja tulee käyttöön. Lisäksi suomen kielessä i ole mitään sääntöä, joka kieltäisi lisäämästä "-kin"-partikkelia adverbeihin.

Ihan hirveitä ja todella kammottavan ilkeitä vastauksia suurin osa ap:n asiallisiin kirjoituksiin! Kuvauksesta käy selvästi ilmi, että naulakossa on vakava suunnitteluvirhe. Naulakko on tarkoitettu käyttöä varten, ja sitä tulisi erimittaisten käyttäjien voida käyttää niin, ettei pyyhkeitä tarvitse hirttää siihen kiinni ja niin, että myös leveälenkkiset pyyhkeet, joita on paljon, pysyvät siinä.

Aina kannattaa valittaa, ja jos valitus on omasta mielestä asiallinen, voi tylystä vastauksesta valitukseen valittaa vielä toisaalle, vaikka suoraan valmistajalle maahantuojan sijaan ja vielä kuluttaja-asiamiehelle. Oikeutta ei millään varmuudella saa, mutta oma kokemukseni on, että huonosti suunnitellusta tai huonosti kootusta, sinänsä ehjästä tuotteesta valittaminen on tuottanut tulosta. Hyvityksiäkin olen saanut ja kiitoksen rakentavasta palautteesta. Päättäväisen ystävällisesti vain liikkeelle!

Yhteistyössä