K
kohtalotoveri myös
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja urpo:Siis sun mielestä pyyheliinan pitää pysyä koukussa, kun kuivaat käsiä?
Mä taas haluan ehdottomasti pyyheliinan irtoavan helposti ja haluan, että pyyheliina EI ole koukussa kiinni, kun kuivaan käsiä. Tuo olis just mulle sopiva naulakko.
En ole koskaan edes ajatellut, että pyyheliinan pitäisi olla naulakossa kiinni silloin, kun sitä käytetään.
Millaiset naulakot teillä on kylpypyyhkeille???
No tän tyyppisessä naulakossa ne ei pysy kiinni vaikka niihin ei edes kuivaisi käsiään. Pyyhkeet tippuu naulakosta kun ohi kävelee ja sattuu hipaisemaan pyyhettä. Jos haluat pyyhkeen irti koukusta, se onnistuu ihan tavallisellakin naulakolla ja sanoin takaisin laitaminen. Tässä naulkossa pyyhe putoaa ehkä jo ennen kuin saat siitä käsin kiinni, etkä tosiaan saa sitä yhdellä kädellä takaisin naulakkoon. Epäilen, olisiko tuo sinullekaan sopiva naulakko.... oikeasti epäilen onko ko. naulako sopiva mihinkään tarkoitukseen.
Meillä on kaikille muille pyyhkeille, niin keittiössä kuin kylppärissäkin sellaiset, joissa on etuosassa hieman korotettu pystysuora nuppi, vaikka itse tappi olisikin vaakasuora. Myös perinteisiä koukun mallisia löytyy. Kaikki nämä toimivat moitteettomasti...
Ap, saitko vastausta, tai miten asia on edennyt?