Reimatecin ja Reiman mallikappaleet, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kaippa ne on myyjiltä jääneitä mallikappaleita, joita myyvät sitten edullisemmin eteenpäin. Olen kuullut, että usein ulkomailta saa tilattua juuri näitä mallikappaleita edullisemmin, kun joku tyhjentää varastoaan. En ole itse ostanut, mutta ei ole kaverit valittaneet, jotka on ulkomailta ostaneet!

Reiman tehtaanmyymälässä on mallikappaleita myynnissä ja ne on ihan ykköslaatua ainoa vaan että niitä on pidetty jossain palavereissa ja esittelyissä esillä.

On siellä sitten 2 laatuakin ihan pilkkahinnalla ja niissä lukee mikä vika.
Yleensä se on jotain vetoketju saattaa värjätä... tai jotain muuta olematonta.

Monet sadat eurot olen säästänyt näillä ostoksilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Reiman tehtaanmyymälässä on mallikappaleita myynnissä ja ne on ihan ykköslaatua ainoa vaan että niitä on pidetty jossain palavereissa ja esittelyissä esillä.

Jotkut mallikappaleet kuiteskaa ei oo ihan priimaa,esim.kankaista saattaa lähtee väri.ja siis ei välttämättä oo muuta mainitaa ku että mallikappale.ei siis että 2-laatua..tarkkana saa olla.

Jotkut mallikappaleet kuiteskaa ei oo ihan priimaa,esim.kankaista saattaa lähtee väri.ja siis ei välttämättä oo muuta mainitaa ku että mallikappale.ei siis että 2-laatua..tarkkana saa olla.

kyllä tuolla tehtaanmyymälässä ainakin kerrotaan ihan avoimesti mikä tuotteessa on vialla jos joku on. Ei tarvi ostaa sikaa säkissä.

Yhteistyössä