rekisteröitymisestä tänne

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
osaisiko kukaan neuvoa,miksi en pääse kirjoittamaan palstoille (muille kuin tänne) vaikka olen rekisteröitynyt? mistään en löydä kohtaa josta voisi aloittaa uuden keskustelun? onpa kummallista...
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
osaisiko kukaan neuvoa,miksi en pääse kirjoittamaan palstoille (muille kuin tänne) vaikka olen rekisteröitynyt? mistään en löydä kohtaa josta voisi aloittaa uuden keskustelun? onpa kummallista...

Mulla ihan sama ongelma
 
Siis, vaikka kirjaudut, niin sillä mustallakaan nikillä et pääse kirjoittamaan muihin osioihin?
Pelkkä rekisteröityminen ei riitä, pitää olla kirjautuneena myös.
 

Yhteistyössä