M
minä vaan
Vieras
osaisiko kukaan neuvoa,miksi en pääse kirjoittamaan palstoille (muille kuin tänne) vaikka olen rekisteröitynyt? mistään en löydä kohtaa josta voisi aloittaa uuden keskustelun? onpa kummallista...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:osaisiko kukaan neuvoa,miksi en pääse kirjoittamaan palstoille (muille kuin tänne) vaikka olen rekisteröitynyt? mistään en löydä kohtaa josta voisi aloittaa uuden keskustelun? onpa kummallista...