Relaatio 1088

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1.1
Koko alareuna : vasemmalta 11, kukka, 5, 14,7 ja 8, 11
vasen yläkulman kuvasta alas 5,8
1.2
oikea alakulma 5 ja siitä vinosti seitsemän sanaa päättyen teof kaikki puuttuu

Pari ylivoimaista jumia vielä

1.2.
Vasen ylälulma Wa ja al (kuva) välinen 9
pääsanasta kaakkoon te ja py he sekä su vepy välissä oleva 8 (olen yrittänyt vaikka mistä ja mitä mutta ei ole löytynyt)

Kiitokset etukäteen!

Pari ylivoimaista jumia vielä

1.2.
Vasen ylälulma Wa ja al (kuva) välinen 9 tuo wal on eräänlainen al (vakoojilla on tällainen, älä ajattele liian vaikeaa)
pääsanasta kaakkoon te ja py he sekä su vepy välissä oleva 8 (olen yrittänyt vaikka mistä ja mitä mutta ei ole löytynyt) vilkaise vielä te wikistä osio "loppiainen ortodoks kirkossa" toinen kappale sana on heti ensimmäisessä lauseessa

Kiitokset etukäteen!
Pystytkö jeesaamaan
1.2
nar-ku 8 4

Viimeksi muokattu:
1.1
vasen ylänurkka kuva 5,6 alapuolella=eri kielellä (tämän vastasanan 5 avulla selvisi helposti)
vasen alanurkka kuva 11 alapuolella=tämä selviää (on biisi), kun saat ton 1.2. kysymäsi
Lee Made ylös vasemmalle 5,6=tähän auttaa suuresti vastasanat, mut löytyy wikistä: Luettelo Lee Made sävellyksistä, Yksinlaulut

1.2
oikea alanurkka 5=tienpintojen liukas yllättäjä (mä löysin ton sanan ratkojat.fi haulla jää)

1.1
vasen ylänurkka kuva 5,6 alapuolella=eri kielellä (tämän vastasanan 5 avulla selvisi helposti)
vasen alanurkka kuva 11 alapuolella=tämä selviää (on biisi), kun saat ton 1.2. kysymäsi
Lee Made ylös vasemmalle 5,6=tähän auttaa suuresti vastasanat, mut löytyy wikistä: Luettelo Lee Made sävellyksistä, Yksinlaulut

1.2
oikea alanurkka 5=tienpintojen liukas yllättäjä (mä löysin ton sanan ratkojat.fi haulla jää)
Suur kiitos, valmiiks tuli :D

1.2
vasen yläkulma nar-kun 8 4 =alapuolen vastasanan avulla löytyy, muuten vähän kinkkisempi löytää.
Eka sana on tietty ku, ja etippä vaik ratkojat.fi ku haulla, sieltä löytyy nimi

Kaksi sanaa puuttuu.
1-2-ruutu: alalidassa Pak-vaar (vinkki oli että uhka paleltua, mutta en saa oikeaa muotoa)
Pääsanasta 13-3-4-8 (liittyy Shakespeareen,m utta en tähänkään löydä sopivaa, kun ei ole loppiaisaatto)