Relaatio 1095 - Numerot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1.2. Ylhäällä nel 3,2,12=tämä puuttuu
Linsaa 7,8,=paikka missä sijaitsee/kuvauspaikka, Ra ra
pääsanan alla nel 4,7=lastenohjelma, Vil Vilp
oikea alakulma kuvpai oikealle 10=wikistä: v.2000, mutta laitappa paikka monikkoon !!!

1.2 ruutu: tarkoitat kai 2.1 ruutua?
satu: 9+9 Kirsi Kunnas ja 5+2+4+4 prinsessa kertoo

Saisiko tähän rautalankaa, kun kumpikaan ei vinkistä huolimatta aukene

satu: 9+9=satukokoelma, Hanh satuaa, Kirsi Kunnas ei ole tuota kirjoittanut, hällä Hanh iloinen lipas
5+2+4+4 =1000 ja 1

1.2. Ylhäällä nel 3,2,12=tämä puuttuu
Linsaa 7,8,=paikka missä sijaitsee/kuvauspaikka, Ra ra
pääsanan alla nel 4,7=lastenohjelma, Vil Vilp
oikea alakulma kuvpai oikealle 10=wikistä: v.2000, mutta laitappa paikka monikkoon !!!

Kiitos!!! Mahtavia nuo yhtäkkiset monikot.

Oikeasti pitäisi opetella ensin suomenkieli, ennen kuin alkaa relaation tekoon. Jotain rajaa näille virheille.

5.3.
Ei jösses sentään, toi ruokia 9 on papuhumus ! Eihän humus ole edes syötävää, hummus on 😂

Iso kiitos campfire beans, tuotapa oisinkin saanut ettiä, ihan outo mulle, on kai ihan syötävää....

5.3. tälle en löytänyt vinkkiä. On vissiin ihan helppo, mut ei vaan satu oikea sana.
Vas.reunassa laa-sanasta luoteeseen 7. Eri ruokia oon kokeillut ja laa synonyymejä,

5.3. tälle en löytänyt vinkkiä. On vissiin ihan helppo, mut ei vaan satu oikea sana.
Vas.reunassa laa-sanasta luoteeseen 7. Eri ruokia oon kokeillut ja laa synonyymejä,
Kokeilitko lasagne, ja ei käynyt?? Vahda g ja n toistepäin 😄

Kiitos! Heti tuota koetin, enpä arvannut väärin kirjoittaa. HUH HUH, kyllä tämänkin sanan kanssa on ollut turhaa etsintää.
Kokeilitko lasagne, ja ei käynyt?? Vahda g ja n toistepäin