Relaatio 1109 Kankaanpää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen samaa mieltä. Jotkut paikalliset, jotka oikein hehkuttavat kotikenttäetua, hakivat kätköstä jo FTF:n, kun kukaan ulkopuolinen ei keksi jotakin pientaloaluetta, jota ei ole listattu missään Kankaanpään kaupunginosaksi.

Tämän kunniaksi meinaan kyllä itse kertoa kaikki sanat, joita vain joku kysyy.

Esim. se kysytty 1.2. pääsanasta 8 on Mölkkäri ja seuraava sana on Tanssipaviljonki.
Onpa outoa käytöstä! Mistä moinen viha voi syntyä. Itse asun kaukana Kankaanpäästä ja olen kiitollinen kun on tämmöinenkin relaatio. Haluan ratkoa itse ( kivat vinki kyllä joskus tarpeen), mutta nyt täytyy poistua täältä kun meno on näin epäasiallista.

Onpa outoa käytöstä! Mistä moinen viha voi syntyä. Itse asun kaukana Kankaanpäästä ja olen kiitollinen kun on tämmöinenkin relaatio. Haluan ratkoa itse ( kivat vinki kyllä joskus tarpeen), mutta nyt täytyy poistua täältä kun meno on näin epäasiallista.

Jep, samaa mieltä. Eipä ole mitään järkeä täällä enää vinkkailla, kun joku suoltaa vastauksia suoraan..

3.1 yläreunassa 17 vastasanat on mutta en keksi
oik alh rajasana 13 väliviivalla vaatii tuuppausta
3.2 oik reuna Kirk-14
tuosta Kirk menee viiva luoteeseen 8 mutta ei saa viivoista ihan selvää. taitaa tulla Rik ikk:sta .

jeesiä vailla
1.1 Mo-ur-ke oikealle 11
3.2 vasen ala Po ko ja Ai aj välissä 9 5
3.2 keskellä alhaalla 10 18
3. oikea ylä ki 5 10 vasemmalle ja 4 10 alas
jeesaan takaisin

Alariville viimeiset jumit
3.1 Ylhäällä keskellä 17
Vasen reuna ku su välissä 11-10
3.2 alhaalla keskellä ka ko 12
Joihinkin nähnyt vinkkejä, mutta ei auta
Jospa joku jeesaisi, kiitos