Relaatio 1150

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Himpun verran yli puolenvälin pääsin, mutta nyt voisin pyytää apua, jos joku muu tätä tekee.

Joissakin sanoissa (esim. 1.2 ruudussa) on vinkkinä international cloud atlas, mutta mä en löydä sieltä yhtään noista sanoista, joihin se on vinkkinä. Mikähän juttu siinä on, vai onko muut löytänyt?

1.3. ruudussa pääsanasta 10 ylös

1.5. ruudussa pääsanasta 9-6 oikealle

2.1 ruudussa pääsanasta 8 alas j 5 vasemmalle

2.4 ruudussa pääsanasta 2 alas

Jos nyt nää aluksi. Voin puolestani auttaa, jos vain pystyn.
-Tigger

Himpun verran yli puolenvälin pääsin, mutta nyt voisin pyytää apua, jos joku muu tätä tekee.

Joissakin sanoissa (esim. 1.2 ruudussa) on vinkkinä international cloud atlas, mutta mä en löydä sieltä yhtään noista sanoista, joihin se on vinkkinä. Mikähän juttu siinä on, vai onko muut löytänyt?

1.3. ruudussa pääsanasta 10 ylös

1.5. ruudussa pääsanasta 9-6 oikealle

2.1 ruudussa pääsanasta 8 alas Warning j 5 vasemmalle

2.4 ruudussa pääsanasta 2 alas

Jos nyt nää aluksi. Voin puolestani auttaa, jos vain pystyn.
-Tigger

Mulla on vasta 26% tehtynä, eikä kaikki ruudut ole vielä edes auki. Valitettavasti vain yhdessä sanassa pystyin sua auttamaan. Ihan vielä en itse viitsi apuja pyydellä, kun puuttuu vielä paaaaaljon.

2.4 ruudussa pääsanasta 2 alas Näköraadion lyhenne

Olen hukassa ruudussa 1.1. Pääsanasta vasemmalle Lxxxx ja siitä kaikki lähtevät sanat hukassa. Mikä olisi hyvä lähde?

Tuo 9 on se mikä kertyy tienpientareille, kun aura käy. L...v....

Oisko sulla antaa vinkkiä samasta ruudusta alarajasanoille? Kaikki 7, 14 ja 8 puuttuvat.

Kiitos, nämä ovat kaikki satuja/satuhahmoja. 7 näistä varmaan tunnetuin, mm. Grimmin veljeksiltä. 14 on H.C. Andersenin käsialaa. 8 hahmo muumeista, alkaa tuolla jää sanalla.

Sattuisiko sinulla olemaan tuon alemman ruudun (2.4.) tv-sanasta lähteviä 6 ja 6 9?

Kysympä nämä nyt uudelleen, jos jollakulla olis vinkkiä.

1.3. pääsanasta 10 ylös

1.5. pääsanasta 9-6 oikealle

3.1 Pääsanasta 5 ylös

4.3 pääsanasta 7 ylös (ei rajalle)

4.5 pääsanasta molemmat 11 vasemmelle

Niin paljon puutteita, ettei kaikkia voi edes listata, mutta jos aloittaisi näistä suoraan pääsanasta lähtevistä puutteista. Löytyykö apuja?

2.1 pääsanasta
ylös 16 ja 11?
oikealle molemmat 9 kirjaimiset ja 7?
vasemmalle 5?

2.3 pääsanasta
oikealle pitkä rimpsu 10+8+2+11?
luoteeseen 9?

3.3 pääsanasta
lounaaseen 7?

Kiitos jos joku osaisi auttaa!

Yhteistyössä