Relaatio 1150

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kysympä nämä nyt uudelleen, jos jollakulla olis vinkkiä.

Joissakin sanoissa (esim. 1.2 ruudussa) on vinkkinä international cloud atlas, mutta mä en löydä sieltä yhtään noista sanoista, joihin se on vinkkinä. Mikähän juttu siinä on, vai onko muut löytänyt?

1.3. pääsanasta 10 ylös

1.5. pääsanasta 9-6 oikealle

3.1 Pääsanasta 5 ylös

4.3 pääsanasta 7 ylös (ei rajalle) se kun rantaa ei näy

4.5 pääsanasta molemmat 11 vasemmelle pääsanan eteen lisäät suomeksi toiseen sanaan up ja toiseen down

Nämä löytyi.

Joissakin sanoissa (esim. 1.2 ruudussa) on vinkkinä international cloud atlas, mutta mä en löydä sieltä yhtään noista sanoista, joihin se on vinkkinä. Mikähän juttu siinä on, vai onko muut löytänyt?

Onko näitä kukaan löytänyt, vai enkö vain osaa käyttää tota palvelua?

1.4 ruudusta minulla puuttuu vielä 6 ylös Kemijoen sivujoki Pelkosenniemen ja Sallan kunnissa, 10 luoteeseen (vyöryn alla) pääsana ja laulaja Antti Tapanin sukunimi ja kaks ysiä lounaassa toisen eteen tulee Euroopan iso vuoristo ja toisen boreaalinen metsä . Olisko näihin apua?

Multa puuttuu samasta ruudusta 1.4. Koilisessa kaksi 9. Kuuku alla ja sen vasemmalla puolella sulu jatko. Lisäksi jää sanasta lounasseen 11 yhdistyy luhi ja tämän oikealla puolella 8. Saisinko näihin apua?

Sieltä ne löytyi, näissä 1.2. ruudun sanoissa oli latinankielinen ihminen (4 kirjainta) mukana.
Minulla puuttuu tästä ruudusta enää un pi oikealla puolen cir ho - 6 ja 7 alas, vinkkejä otetaan vastaan :)

En ole minäkään. Kaikki ruudut auki ja reilusti yli puolet sanousta löydetty, mutta ei yhtään näistä. Osaisiko joku vinkata apua?

Yhteistyössä