Relaatio 1150

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko sulla 4.2 pääsanasta suoraan ylöspäin 8 loppuun air sekä kaakkoon 5 sade toisin, melkein kun seiväshyppääjä Murto ja oikealla ylhäällä neljäkirjaimisesta sa-sanasta oikealle 9 ja 4 enkuksi?

Itse en vielä löytänyt tuota 11. Sateenkaari se ei ole. Lisäksi puuttuu tuo oikealla ylhäällä sa sanasta 10 ei aamun eikä illan vaan... , ylhäällä keskellä us 11 keskipäivän a... Alkuun ja tämä loppuun ja ut 8. Oisko niitä?

5 sade toisin, melkein kun seiväshyppääjä Murto.... Ei tajua

Onko sulla 4.2 pääsanasta suoraan ylöspäin 8 loppuun air sekä kaakkoon 5 sade toisin, melkein kun seiväshyppääjä Murto ja oikealla ylhäällä neljäkirjaimisesta sa-sanasta oikealle 9 ja 4 enkuksi?

Itse en vielä löytänyt tuota 11. Sateenkaari se ei ole. - Ei ole sateenkaari, mutta aiemman vinkkaajan vinkillä löytyy myös toinen käsite.. "heiligenschein"
Lisäksi puuttuu tuo oikealla ylhäällä sa sanasta 10 puuttuu
ylhäällä keskellä us 11 - puuttuu
ja ut 8 - Tämän perään vaan koko rellun pääsana

Multa puuttuis tästä ruudusta myös:
Pääsanasta alaspäin 7+4 ja 12+4
Ja myös oikeassa ylänurkassa sa 10

Saisko näihin apua?

4.2 5 sade toisin, melkein kun seiväshyppääjä Murto.... Ei tajua - Mikä hänen etunimi on? Vaihda vaan keskimmäinen kirjain

Multa puuttuis tästä ruudusta enää oikea yläkulma sa - 9? Saisko tuuppausta ja kiitos aiemmista vinkeistä 😊

Itse en vielä löytänyt tuota 11. Sateenkaari se ei ole. Lisäksi puuttuu tuo oikealla ylhäällä sa sanasta 10, ylhäällä keskellä us 11 ja ut 8. Oisko niitä?

ohje oli loppu sanasta sateenkaari...sateenKAARI ja alkuun se sana mistä tämä kohta lähtee..

Tai sitten on vielä seuraavat puutteet:
1.5 mave 10 vasen yläkulma
Vive -ka 9 pääsanan alapuolella

2.4 t - ka välinen 6+9

2.5 veti 10
Tuvo - lä välinen 8

3.4 tu 8 ja 10
Retu 14

Olisiko apuja 😊

Yhteistyössä