Relaatio 1166

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NonnaNoppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt tarvitsisin vähän apuja.
RUUTU1.1
Ylhäällä vasemmalla kuning.. alas 12
ja lei... alas viistoon 5/8
Nämä puuttuu ja yksi sana joka on piilossa siellä vasemmalla
Kiitos

Viimeiset sanat ei vaan aukea millään. Nää on tietysti taas jotain tosi itsestäänselviä, mut mä en pääse oikealle uralle nyt ollenkaan. Olen yrittänyt selata ratkojat.fi, wikisanakirjaa, wikipediaa... Ei vaan lähde ei!

1.1
Vasemmassa laidassa J.Vir 9 sen jatko 4, vastassa Kie
Oikeassa laidassa Vii, Pir, Pah yhdistävä 10

1.2
Tit ja Ris väliltä 5
Per ja lei väliltä 7
Pääsanasta vasemmalle alaviistoon lähtevä 5, vastassa on Pui.
Suoj lähtevät 6, toisessa vastassa Parat ja toisessa Puut
Ylhäällä Rik ja Var väliltä 7.

Viimeiset sanat ei vaan aukea millään. Nää on tietysti taas jotain tosi itsestäänselviä, mut mä en pääse oikealle uralle nyt ollenkaan. Olen yrittänyt selata ratkojat.fi, wikisanakirjaa, wikipediaa... Ei vaan lähde ei!

1.1
Vasemmassa laidassa J.Vir 9 sen jatko 4, vastassa Kie ohjelma jota juonsi
Oikeassa laidassa Vii, Pir, Pah yhdistävä 10 juhannuksena saunassa käuyettävä koivutuote+jalassa oleva vaate

1.2
Tit ja Ris väliltä 5 synonyymi sanalle ris
Per ja lei väliltä 7 lapin lajike
Pääsanasta vasemmalle alaviistoon lähtevä 5, vastassa on Pui. missä tuo tapahtuu
Suoj lähtevät 6, toisessa vastassa Parat ja toisessa Puut UKK on tällainen, siitä saat molemmat sanat
Ylhäällä Rik ja Var väliltä 7. paikkakunta tai johdannainen tuosta var

Kiitos taas lampulle sujuvasta rellusta! Tänään vasta aloitin ja sain helposti finaaliin. Pari kohtaa kävin täältä lunttaamassa, eli kiitokset viestiketjulaisillekin! Uutukaistasi en ole vielä aloittanut, ehkä lähiaikoina.
🐧

Tuo Parat - Pui - Suo 6 on vielä auki
Mitä me suojellaan, yleissana kaikelle kasvavalle/ympäristölle? Kun katot tarkkaan viestiketjun ekaa viestiä, niin sieltä löydät kaksi ekaa kirjainta 😉

Yhteistyössä