Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse itselleni vastaten, löytyi nämä heti kun kysyin ja rellu nyt valmis. Kiitos laatijalle tosi sujuvasta rellusta, pari-kolme viivaa vaikuttaisi puuttuvan mutta mukava oli kyllä.2.1
To Ja alas 6 12 To Ja:n öljyväriteos
3.2
Sot ko kaakko 13, yhdistyy Ra ja Ko aarne, bertta, celsius...
Jatkan vielä eliItse itselleni vastaten, löytyi nämä heti kun kysyin ja rellu nyt valmis. Kiitos laatijalle tosi sujuvasta rellusta, pari-kolme viivaa vaikuttaisi puuttuvan mutta mukava oli kyllä.
Vitsit tää on vaikee! Ainakin mulle.... Tässä on PALJON jumeja, mut kun mä en näistä pääse eteenpäin! Yksi ruutu on vielä kokonaan avaamattakin. Jos näillä pääsisi edes vähän eteenpäin -uusiin jumeihin...
1.1
Vasemmassa laidassa rajasana TuPa 6 millaista se tupa on ei kylmää vaan...
Kuk alas 6+12 ja 5 suosittu turisti- ja näköalapaikka etelä Ranskassa
Lin 10 ja 11 ja kympista alas rajalle 10+7+14+2+10 (vastassa Kää, naapuriruudusta ei ole apuja) rajasana on elokuva, perustuu
Suzanne Collins'n romaaniin
Thu 11 (Onko siinä sanassa Thu vai pitiäsikö jotain suomentaa vai...?) biisi, nimessä on tuo thu
Dem 5 vastasanalla, saat tuon ekan kautta
Spid 5 ja 3+7 5 saat tuo eka vinkin kautta, toinen näyttelijä spid elokuvassa
Toi 5+10 (Kolme ....musta ei kelpaa...) suomalainen naislaulaja
1.2
PePa 4+2+5 (en löydä Imdb:stä sopivaa, löytyy vain Opri ja Oleksi ja Anu ja Mikko ja niissä ei sovi kirjaimet) animaatioelokuva jossa PePa ääninäyttellijä
U.T.h.H.h 5 ja 15 (sitä h:ta olen kokeillut, ja presidenttiä ja kampanjapäällikköä ja ties mitä) elokuvan koira
Lap 6 puhekielinen synonyymi tuolle lap
Her.Ih 5 rajasana perheenjäsen her ih perheessä
2.3
Ruu 4+3 ja 5+8 eka suomalainen naisartisti ja toka erään laulun henkilö, jonka sukunimi ruu
Je.Va 10 (rajasana) JeVan single
Ka, Ba ja Ra yhdistävä 8 mitä tuo ka on ja mitä noissa ba ra tarjoillaan
Ja vielä lisää tulis jumeja yhden viestin verran...