Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Vinkkaisko joku mulle sitä Linnanmäen 4+8 , varmaan se on joku jarrumies, mut mistä löytys nimi |O ??
Ja saman tien tajusin, mähän näin tän jo :headwall:
Onks siul jo sliipparit auki?
Sitä kautta miä sain
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Vinkkaisko joku mulle sitä Linnanmäen 4+8 , varmaan se on joku jarrumies, mut mistä löytys nimi |O ??
Ja saman tien tajusin, mähän näin tän jo :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Tuota huvipuistoo oon kans miettiny ja ettiny, tuloksetta.
Sit häiritsee charles-ruudus toi nymfomaani![]()
mul ees oo mitään nymfomaania
![]()
atlantist lähti oikeelle pitkä ketju, mikä (kumma kyllä ) miule aukes yllättävänkii helpost
Miä en enää haluis ees kattoo sinne päikää, aikasemmi vei ajatukset iha johokii muualle ku löyty vaikka ja mitä ja....
hyi, likanen mielikuvitus :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:Alkuperäinen kirjoittaja Bambi:Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:j: onko sulla se JaRosta lähtevä 5-kirjaiminen? (Yhdistyy laivanrakennuspaikkaan)
Vastaan vaikka et multa kysynytkäänMikäs se yleensä on ruostumatonta?
Kiitos, keksinkin sen heti itsekin kun olin kysynyt... Siitä lähtevä 11-kirjaiminen on hukassa, onko sulla sekin? Annan itsekin mieluusti vinkkejä, jos mulla on...
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Mulla on oikea ylänurkka vielä kokonaan kiinni. Auttasko joku?
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Mulla on oikea ylänurkka vielä kokonaan kiinni. Auttasko joku?
mistä suunnasta sinne sul olis lyhyin matka ?
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:olisko sitä anatomian pitkää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Mulla on oikea ylänurkka vielä kokonaan kiinni. Auttasko joku?
Varmaan tuon väliviivallisen auton(?) kautta aukeis helpoimmin, anatomia-ruutu kun on lähes tyhjä vielä...
Alkuperäinen kirjoittaja Bambi:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:olisko sitä anatomian pitkää![]()
Ihan sattumalta keksin kaksi viimeistä sanaa ja loput googlella. Pääsana tossa muodossa kuin kirjoitit sen yllä ja sitten ne esim yliopiston esitelmät. Kamalan selvää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Mulla on oikea ylänurkka vielä kokonaan kiinni. Auttasko joku?
Varmaan tuon väliviivallisen auton(?) kautta aukeis helpoimmin, anatomia-ruutu kun on lähes tyhjä vielä...
semmonen auto jolla ajetaan esim. rallia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:Loma-ruudusta puuttuu enää säätiö 17. Samoin Hesperia ja jalkapallo on paria vaille, muista puuttuu enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:toinen ongelma olis moottori 9
Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:toinen ongelma olis moottori 9
toi on moottorin se osa, jossa mäntä liikkuu edestakaisin
Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:Loma-ruudusta puuttuu enää säätiö 17. Samoin Hesperia ja jalkapallo on paria vaille, muista puuttuu enemmän.
säätiö 17 löytyy helpommin yläkautta, siellä siis jalkapallon lajiliitosta sen puheenjohtaja
mutta tietääkö joku vesi 9 ja 10 vasemmalle?
Alkuperäinen kirjoittaja okapi:Miulta puuttuis loma-ruudusta vielä se amazonin ja manauksen välinen?