Relaatio 16 - uusi ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahis74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos VR:lle vihjeistä! Miten satuitkin löytämään tämän meidän ketjumme? :)

Mulla on vielä 4 sanaa, joita en vihjeistä huolimatta keksi tai löydä:

RIKOS
- se saari/saariryhmä 7? "hulahulasaari"
- hu.ka ja do.. välinen 13? alkuun yleissana sairauden parantavasta ja loppuun rikosta vähäisempi

PUHEENAIHEET
- GC:n adjektiivi 13? puhelee harvakseltaan

AISTIT
-mainoslauseen 6 5 loppu mainoslauseesta, semmoinen leffakin on?
Tunnustan, ei VR sattumalta tätä ketjua löytänyt. Laitoin epätoivoissani mailia :)

[QUOTE="lamppu";29523166]Tunnustan, ei VR sattumalta tätä ketjua löytänyt. Laitoin epätoivoissani mailia :)[/QUOTE]

Hieno homma ja kiitos vielä viime metrien vinkeistä. Jotenkin taas onnistuin pyörittelemään noita paria sanaa just vähän väärin ja toisaalta sen saaren suhteen en näköjään ollut edes lähellä.

Mutta valmista tuli siis vihdoin täälläkin. Mahtavaa!!! :)

Hieno homma ja kiitos vielä viime metrien vinkeistä. Jotenkin taas onnistuin pyörittelemään noita paria sanaa just vähän väärin ja toisaalta sen saaren suhteen en näköjään ollut edes lähellä.

Mutta valmista tuli siis vihdoin täälläkin. Mahtavaa!!! :)
Hyvä me! Ja vielä kerran kiitokset VR! Oli haastava relaatio, välillä liiankin haastava, mutta niin vaan valmista tuli. Seuraavaa tekemääsi innolla odottelen :)

[QUOTE="lamppu";29523242]Hyvä me! Ja vielä kerran kiitokset VR! Oli haastava relaatio, välillä liiankin haastava, mutta niin vaan valmista tuli. Seuraavaa tekemääsi innolla odottelen :)[/QUOTE]

Oletko tehnyt ne muut neljä relaatiotani? No, olen juuri toimittanut Kimmolle jättikokoisen relaation, jossa on yli 1200 sanaa. Sitä en tiedä koska hän ennättää sen pelattavaksi laittaa.

Oletko tehnyt ne muut neljä relaatiotani? No, olen juuri toimittanut Kimmolle jättikokoisen relaation, jossa on yli 1200 sanaa. Sitä en tiedä koska hän ennättää sen pelattavaksi laittaa.

Mä olen tainnut tehdä nyt ainakin kolme sinun tekemääsi relaatiota. Ja se oli yksi syy miksi halusin tämänkin tehdä loppuun asti, koska mielestäni näissä sinun tekeleissäsi on jollain tavalla mukavasti ideaa - vaikkakaan eivät ole sieltä helpoimmasta päästä :)

Kiitos siis, että jaksat näitä tehdä!

Ennen kuin paneudun seuraavaan VR:n vanhaan relaatioon (28) on jäänyt kahdesta aiemmasta relaatiosta 3 sanaa uupumaan. Mahtaisko sulla lamppu olla tallella relaatiot 24 ja/tai 27, jos voisin kysyä sulta vikat vinkit?

Tai löytyiskö sulta Ahis tai Lamppu, kun tässä ketjussa varmaan vielä käytte, relaatio 15? (tai kuka muu tahansa) Kun mulla puuttuu sieltä ärsyttävästi 3 sanaa jotka ei vaan aukee :(

Mulla puuttuis rellu 15;

Taruolento: Vampyyri 12
Kruunupää: Skåne 11+6
Kansanedustaja; Eduskuntavaalit 13

eli Lamppu, jos sulla puuttuu muita kuin noi mun kysymät niin kysele pois :)

Nyt aloitin tekemään tota nro24 ja aika vauhdikkaasti etenee, mutta katsotaan miten siinä käy. Yleensähän se jumahdus tapahtuu juurikin loppumetreillä, joskus auttaa tauko ja välillä tehdä vaikka muita relluja, mutta noihin 15 vikoihin ei ole auttanut :(

[QUOTE="lamppu";29618162]Jee, VR linjoilla. Heti kysäisen 24 viimeisen sanan eli mikä kumma on Madonna-ruudun ekspressiosnismista lähteva 4 sulut 12?[/QUOTE]

Se on osuuskuntamuotoinen arkkitehtuurifirma, jonka pääkonttori on Wienissä ja jolla on toimistoja myös Los Angelesissa ja Guadalarajassa. Töihin kuuluu mm. Busanin elokuvakeskus.

[QUOTE="Pii";29618204]Mulla puuttuis rellu 15;

Taruolento: Vampyyri 12 Paikkakunta, missä kuuluisa vampyyri
Kruunupää: Skåne 11+6 Satu, liittyy hanhiin ja pieneen miekkosen
Kansanedustaja; Eduskuntavaalit 13 (puuttuu multakin)

eli Lamppu, jos sulla puuttuu muita kuin noi mun kysymät niin kysele pois :)

Nyt aloitin tekemään tota nro24 ja aika vauhdikkaasti etenee, mutta katsotaan miten siinä käy. Yleensähän se jumahdus tapahtuu juurikin loppumetreillä, joskus auttaa tauko ja välillä tehdä vaikka muita relluja, mutta noihin 15 vikoihin ei ole auttanut :([/QUOTE]
Luonto-ruudusta multa puuttuu eläin 15 ja uus... ener.. 10

[QUOTE="Pii";29618204]Mulla puuttuis rellu 15;

Taruolento: Vampyyri 12
Kruunupää: Skåne 11+6
Kansanedustaja; Eduskuntavaalit 13

([/QUOTE]

Eka ln se Euroopan alue jossa vampyyritarinat syntyivät
Toinen on kuuluisa ruotsalainen kirja, johon liittyy pikkuruinen ihminen ja hanhet
Kolmas on aikoinaan ollut skandaalityyppinen uutisointi, jossa puhutaan siitä kuinka porukkaa on kerännyt varoja tullakseen valituiksi

[QUOTE="lamppu";29618237]Luonto-ruudusta multa puuttuu eläin 15 ja uus... ener.. 10[/QUOTE]

Eläin on sellainen, joka tuotiin tänne aikoinaan, ja kutsuttiin myös nimellä laukonpeura
Uus... Ener... Loppuosa on sama ja alku on kreikan elämää tarkoittava sana

Vampyyrissa oon näköjään kirjoittanut mestan väärin uudelleen ja uudelleen.
ja Skåne. Nyt hävettää kun tossa välissä tein rellun joka alkoi juurikin tuolla jutulla eikä silti välähtänyt. *nolotus
kolmas puuttuvakin löytyi.

Mitä nöyrin kiitos ja kumarrus maahan asti! :D

Yhteistyössä