P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mahtava vihje! Olin jo totaalisen toivoton tuon sanan löytämisessä, mutta nyt sekin rellu on täysi. Kiitän!Eka sana on suomeksi sama kuin englannkn brother, ja toinen sana on itse asiassa vanha valkoinen juoma, joka ei ole lyhyt
Johan näköjään aloitin vilkkaan keskustelunMulta puuttuu 24:sta enää koe-eläinpuiston ja satakunnan rajalla oleva 5 10, joka yhdistyy Ylex ja radio -sanoihin?[/QUOTE vuosituhannen vaihtumiseen liittyvä
Johan näköjään aloitin vilkkaan keskustelunMulta puuttuu 24:sta enää koe-eläinpuiston ja satakunnan rajalla oleva 5 10, joka yhdistyy Ylex ja radio -sanoihin?[/QUOTE vuosituhannen vaihtumiseen liittyvä
huolimatta hyvistä vihjeistä, en löydä millään..Se on osuuskuntamuotoinen arkkitehtuurifirma, jonka pääkonttori on Wienissä ja jolla on toimistoja myös Los Angelesissa ja Guadalarajassa. Töihin kuuluu mm. Busanin elokuvakeskus.
Jee, mä löysin sen!Älä luovuta vielä. Etsi googlesta tai enkkuwikistä Busan cinema center...sieltä se löytyy![]()
Tuossa jotain.Jos siellä vielä joku kanssaratkojista lueskelee niin näihin relaatio 15 jumeihin voisin ottaa pientä vinkkiä:
Pääkaupungit: Montev...12 loppusana+nauhuri ja Columbosta lähtevä lainausmerkillinen pitkäB]ä Aina sanoi näin lopuksi[/B]aloitussanasta ylös lähtevät 13 ja 15
Taruolento: tont. ja joul..välissä oleva 11 Riihi? olen mielestäni kokeillut tähän kaikki mahdolliset aiheeseen liittyvät sanat eikä millään tärppää
Kalevala: sam.. ja viis..kiv.. välissä oleva 9 taikakalu (sorry, en nyt osannut vinkata)ja Nor.. ja met.. välistä 3?