Relaatio 16 - uusi ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahis74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="lamppu";29445659]No Tarzanista puuttuu vain se elokuva 6 5 ja Etelä-Pohjanmaasta alaoikealta muutama.[/QUOTE]

Multa puuttuu Tarzanista elokuva 6 5 lisäksi J.W:stä lähtevä 6.

Ja E-P-ruudusta Kauh.. ja Sei.. välistä 11 (varmaan joku simppeli, mutta kun ei keksi niin ei keksi), Sei... alaoikealle lähtevä väliviivallinen 12 ja sitten Filosofia-ruudun puolelta tulevasta us..filosofiasta lähtevä 13. Löytyiskö sulta näihin vinkkejä?

Tuo E-P:n kesäyö ei nyt aukea. Jaksatko vääntää vielä rautalankaa?

Onko sulla Elokuva-ruudussa ylhäällä B.J:n ja nais... välistä 6 13? Tai toista nais...oikealle lähtevää 9 7? Alhaalta puuttuu myös S.L:stä alaspäin lähtevä pitkä hirvitys?

tervetuloa vaan mukaan vierasras. Saat ainakin mut varmaan kohta kiinni, kun tuntuu että jumitan tässä vähän yli 300 sanan vaiheessa enkä pääse millään eteenpäin. Onneksi on lamppu, joka auttaa aukkokohdissa :)

Tuo E-P:n kesäyö ei nyt aukea. Jaksatko vääntää vielä rautalankaa? Sori, ihan väärää vinkkasin, se on arkkitehdin mukaan nimetty keskus ,jatkuu kirkoilla

Onko sulla Elokuva-ruudussa ylhäällä B.J:n ja nais... välistä 6 13? Tai toista nais...oikealle lähtevää 9 7 (ei ole mulla niitä)? Alhaalta puuttuu myös S.L:stä alaspäin lähtevä pitkä hirvitys se on eräänä päivänä amerikassa - s... g...?
Meniköhän nyt oikein vinkit?

Vähänkö sulla leikkaa! Mullakin E-P nyt ok ja noi muutkin vinkkaamasi löytyi! Mä jatkan nyt uudella innolla tuosta kirjailija-ruudusta. Laitan kuitenkin varmaan kohtapuoleen jonkun toisenkin ruudun jumituslistaa tulemaan.

Lääkeruutua kokeilen seuraavaksi. Onko kellään

-aloitussanasta vasemmalle lähtevää 12? Mulla on siihen vastasanakin, mutta en keksi mitä tulee väliin.
-aloitussanasta alaoikealle Sairaus-ruudun rajalle menevä 11?
- Sve... ja Para... välistä 9
- aktii...ylös 8
- oks... oikealle 11
- ente...alas 13
- särk.. alas 9
- beeta...alas 7
- kapto...alas 6

-aloitussanasta vasemmalle lähtevää 12? Mulla on siihen vastasanakin, mutta en keksi mitä tulee väliin. (mulla ei ole edes vastasanaa..)
-aloitussanasta alaoikealle Sairaus-ruudun rajalle menevä 11? on ihan yleislääkitys moniin tauteihin, yleensä kuurina määrätään
- Sve... ja Para... välistä 9 (missä tämä on?)
- aktii...ylös 8 (missä tämä on?)
- oks... oikealle 11 (missä tämä on?)
- ente...alas 13 sama alku, mutta loppu on pitkulainen
- särk.. alas 9 hyvin yleinen vanha lääke
- beeta...alas 7 (puuttuu multakin)
- kapto...alas 6 (puuttuu multakin)
Tämä ruutu on mulla tosi puuttuvainen, tässä mitä multa löytyi. Vinkkejä?

-aloitussanasta vasemmalle lähtevää 12? Mulla on siihen vastasanakin, mutta en keksi mitä tulee väliin. mä sain vastasanan itse asiassa urheilu-ruudun oikeasta yläkulmasta lähtevän ketjun kautta. Jos tarvit sinne vinkkejä niin laita mitä on auki niin yritän keksiä vihjeitä

- Sve... ja Para... välistä 9
- aktii...ylös 8
- oks... oikealle 11
nämä kaikki kolme on lääkeruudun keskeltä ylhäältä. Onko sulla sitä aloitussanasta yläviistoon oikealle lähtevää 10? aktii... ja oks... on sen jatkoja ja oks..ylöspäin parin sanan päästä löytyy tuo Sve.. ja Para...

Asiasta ihan toiseen, pystynkö jotenkin lainaamaan jonkun viestin sisällä olevaa lainausta??? Tämä viesti olisi ollut helpompi kirjoittaa, jos olisin voinut jatkaa noita lampun kommentteja niin, että tässä olisi näkynyt myös omat alkuperäiset horinani.

Ja kiitos niistä muista vinkeistä!

Yhteistyössä