Relaatio 16 - uusi ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahis74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="lamppu";29461757]Shotz-Dijiji (se oli kyllä tosi kiven alla löytää, eikä sitä tuossa muodossa edes ollut)[/QUOTE]
Sori, taas mä hätäpäissäni vinkkasin ihan väärää :D

Heh, minä täällä sekoilen, ette te! Siis tuo Shotz-dijiji mulla oli, mutta tarzan-huuto puuttui, kun etsin siihen koko ajan apache-päällikköä.
Eihän ole mikään ihme, ettei sanoja ala löytyä... :D

[QUOTE="lamppu";29464714]- Sve... ja Para... välistä 9 nukutusaine, jota P. käytti
- oks... oikealle 11 kun joku ottaa jotain liikaa
(näitä Ahis kyselit aiemmin)[/QUOTE]

Kiitos - taas pari sanaa vähemmän pähkäiltävänä :)

Tattista taas lampulle. Jumituin tietysti sen verenpaineen jälkeisiin sanoihin.

Toinen verenpainetta kohottava paikka on FILOSOFIA-ruudun olema...ylös 13 ja alas 8. On siellä muutakin auki, mutta tän kohdalla on pakko nostaa kädet pystyyn.

[QUOTE="lamppu";29465456]En nyt paremmin osaa vinkata. Auttaako?[/QUOTE]

Auttaa! Voi kun mä voisin joskus vastavuoroisesti auttaa, mutta taidat olla niin paljon edellä, että joudun olemaan tällä kyselypuolella enimmäkseen.

[QUOTE="lamppu";29465562]Olethan jo auttanut monesti ja vaikka mulla on enemmän sanoja, niin varmasti sulla on nytkin sanoja mitä mulla ei ole niin että yhdessä tahkotaan :)[/QUOTE]

Näin tehdään! :) Saako kysyä missä vaiheessa sulla on alarivin ruudut? Mulla kaikissa satunnaisia sanoja, mutta mistään ei oikein tunnu pääsevän eteenpäin.

Puheenaiheiden kimpussa olen tänään ollut. Pääsanat löysin,, mutta muuten takkuaa. Tavar. Ihmisestä haussa seks... ja rit.. välinen 17, teo..yht... 9 ja teo.. val.. 18. Tavarasta oik. puutuu 11 6 ja yläviistoon 16. Aistit oikea puoli täynnä, mutta vasen melko vajaa, ylös 13 puuttuu ja 9 2 12 vielä hakusessa. Keltainen laatikko on, mutta en ole keksinyt.

Yhteistyössä