Relaatio 31 :)

[QUOTE="joo";26804339]Tyhmä peli. En ala. Kertokaa sanoja.[/QUOTE]

Täällä on ollu tapana vinkata sanoja, ei kertoa niitä suoraan. Silloin saa itse käyttää aivojaan keksiäkseen ne. Jos kerrottaisiin suoraan sanat niin mitä iloa tästä sitten olisi?

[QUOTE="Pelaaja";26804308]Tehtäiskö yhteistyötä sen verran että päästään alkuun. Mulla on 2 sana eli alhaalle oikealle 5 ja siitä lähtevä 9. Jos sulla ei niitä ole niin voin vinkata kun saisin vastalahjaa niistä muista sanoista. Hävettää kysyä näin aikaisin, mutta tunti on tässä noita kahta sanaa katseltu eikä ole eteenpäin päästy.[/QUOTE]

Mulla on samat. Lisäksi 3 vasemmalle: yleinen musiikin laji.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26804434:
suomalainen yhtye 6 kirjainta, sillä pääs mukavasti alkuun.. vinkkinä: pisti silmään ku wikitin sillä kolmikirjaimisella ;)

Olen tyhmä, mutta montako sivua täytyy wikittää tuolla hakusanalla? En millään nimittäin sellaista löydä. Jos jotain lisävihjettä (pyytää hyvin nöyränä)...

ekan ruudun oikea rajaruutu - tuleeko niihin jompaan kumpaan tuo avioparin sukunimi ? ei ainakaan mulla hyväksy sitä ? eihän koneeni vaan ole sekaisin ? :ashamed:

vai haenko ihan väärää vaan.

*joo,selviskin jo,eip mittää*

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Pelaaja";26804503]Olen tyhmä, mutta montako sivua täytyy wikittää tuolla hakusanalla? En millään nimittäin sellaista löydä. Jos jotain lisävihjettä (pyytää hyvin nöyränä)...[/QUOTE]

mulle toi bändi tuli kyllä jo ihan siihen hakukenttään yhdeksi vaihtoehdoksi, kun kirjoitin tuon kolmikirjaimisen siihen...

Nyt pääsin mukaan ketjuun ihan ekametreillä. Tähän asti olen ollut "vapaamatkustaja", koska relaatiot on ratkaistu siinä vaiheessa, kun olen tullut mukaan. Toivon mukaan pystyn nyt auttamaan (jos nyt yleensä keksin mitään sanoja) vastavuoroisesti.