N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en tajua miks edes koitan tehdä näitä, 8 sanaa ja mä en keksi enempää![]()
Missä oot jumissa, jos voisin auttaa?
No ihan ekassa ruudussa. Puuttuu mm. alotus ruudusta oikeelle 9 ja 5, alas 7, ylä vasemmalle 12+5+5, naapurimaasta ylös 11 ja jatsista alas 4+8 ja sitä edeltävästä ruudusta alas 4.
No ihan ekassa ruudussa. Puuttuu mm. alotus ruudusta oikeelle 9 ja 5, alas 7, ylä vasemmalle 12+5+5, naapurimaasta ylös 11 ja jatsista alas 4+8 ja sitä edeltävästä ruudusta alas 4.
onko kellään siitä "kuningattaresta" alaoikealle sitä 4?
onko kellään siitä "kuningattaresta" alaoikealle sitä 4?
Pystyisitkö antaan jotain tarkentavaa tähän?alas 7 -> suomalainen bändi
Mä en vaan löydä, tää on siis joku jazz muusikko ilmeisesti? Ei satu silmään ainakaan eikipediastajazzista alas 4+8 on henkilö
ei ole mulla ainakaan.
annatko lisävinkkiä tuohon aloitusruudun alaspäin 7 menevään.. suomalainen bändi sanoit jo, mut kaipaisin jotain lisävinkkiä![]()
onko sulla sitä tuosta 7 vasemmalle lähtevää 7+5? tämä bändi on myöski esittäny tämän kappaleen. ..niillä ei oo soittimia..?
onko sulla sitä tuosta 7 vasemmalle lähtevää 7+5? tämä bändi on myöski esittäny tämän kappaleen. ..niillä ei oo soittimia..?
mihin tulee jazz ? ja miten ihmeessä keksitte bändejä kun niitä on miljoonia ? taitaa tekijä itse olla pelaajana.....
mihin tulee jazz ? ja miten ihmeessä keksitte bändejä kun niitä on miljoonia ? taitaa tekijä itse olla pelaajana.....